Monday, July 5, 2010

* LURVE from HUBBY *

Assalaam alaykom...syukur ke hadrat Illahi, masih lagi bernafas ketika ini. Sebenarnya hati sedikit pilu kerna semalam pabila jam berdetik 12 tgh mlm, saya menunggu seseorang mengingatkan TARIKH ini, namun saya hanya mampu tidur dalam kesedihan. Tiada ucapan yang ditunggu2.. hmm. YA!!! mungkin bila kita hanya berdua, terlalu rapat berdua...yang ada hanya KAMU, lantas hati ini pantas benar merajuk jika tidak dihiraukan..tapi saya tahu hubby Moose seorang yang akan membiarkan saya merajuk seorang diri tanpa sebab..mungkin beliau tidak banyak masa untu melayan kerenah wifeynya. hmm..

Dinihari...hati masih lagi kesedihan. owh..perkara pertama dipagi hati mendengar bisikan "Happy 2nd Anniversary!" ketika mata masih terpejam. Saya abaikan!!! kerna masih lagi dalam mood kemurungan. huhu. Jika semalam, saya lelapkan mata selepas update blog.. hubby Moose masih lagi bersama mrs Applenya bertemankan fb.. i guess!!! zaman teknologi mampu mengerat kita, namun pernahkan terfikir ianya juga bisa merenggangkan kita? hmm.

Berada di zaman teknologi yang canggih manggih nie..saya akui telefon & mr C menjadi teman seharian. Bila mematikan alarm telefon, SATU msg yang bisa membuat saya tersenyum. kembali.. YA!! msg dari hubby Moose!!! kerna beliau tahu perkara pertama setiap pagi, saya akan mematikan alarm telefon.. hmm. Dan beliau tahu jika saya seorang diri KEBOSANAN, saya akan mencapai mr C untuk membaca blog.. hmm.

MashaAllah!!!!... hadiah dari hubby Moose di desktop mr C!!!!!!!!!!!!!!!!
BENAR!!! hadiah tidak semestinya menghabiskan wang ringgit, kerna wang ringgit bukanlah menjaminkan kebahagiaan abadi. hmmm...

"BENAR Mucab.. Cie sangat happy!!! sampai Cie sendiri nangis!!! Cie tahu bila Mucab wish Happy 2nd Anniversary..sure Mucab baca entry Cie.. tapi Cie tak sangka Mucab akan WISH di desktop nie. Ucapan yang EXTRA romantik pula.. hmm. Sweet sangat!!! Cie CYG Mucab!! i think you knows me better... Muahx 80x.. ahaks!"

8 comments:

  1. darling sis,your anniversary today yea 5th july 2010? great! my little man Adief Rayyan was born on 5th July also, hehhe

    ReplyDelete
  2. kakcik.. sekali skali mo syahdu bley kan.. ahaks.

    ReplyDelete
  3. june... wahh!!! sama besday ek ngan rayyan.. waaa.. bestnya!!! hapy birthday to lil' cutie boy Adief Rayyan

    ReplyDelete
  4. so romantic la... semoga lebih loving n caring each other..

    ReplyDelete
  5. ..lomantik bin antik..soo sweet..i loike..heeheee..kak cyna&sominye..happy 2nd anniversary eh!

    ReplyDelete
  6. mama marsha..sesekali romantic.. menarik gak. kalo selalu lagi best kot.. hehe

    ReplyDelete
  7. cik kiah... thanks. sweet mcm teh ais ka? haha

    ReplyDelete