Friday, July 30, 2010

* it's ME again @ kerja KAWEN *

fresh from mrs Niko...SMILE for mr photog!!!!!

owh... iklan sebentar ya!!! hehe. Minggu ini adalah minggu kawen for my brother in law Awez dan pasangan sista Fateyn, juga majlis resepsi my sista in law Yusra dan brother Najmi. erm.. tak ketinggalan on Najmi's side, his sista Hilmiah juga telah selamat diijabkabulkan pagi tadi bersama pasangannya brother Ibrahim.

Nampak gayanya EMPAT hari berturut2 saya dan hubby Moose makan nasi kenduri.. maka kalo selepas nie jarum timbang naik... tiada alasan lagi..ahaks!!! Seketika lupakan bilik tender, tapi yang pasti banyak pula tender yang HOT ITEMs bakal menyusul menjelang Ogos nanti.. huhu.

Terasa seperti sudah lama meninggalkan kerja kawen... sibuk sangat dengan kerja2 tender dan kerja pindah tempoh hari. hmm. Mengigil juga semalam semasa mula mahu beraksi bersama mr Niko. Alhamdullillah, mr Niko memberi kerjasama sepenuhnya... and last but not least thanks to ALL yang memberi kepercayaan kepada saya untuk merakam detik2 bersejarah anda. eh, iklan 2 minit dah jadi 20 minit pula..opps!!!! Kerja2 sortin' sedang menanti... See ya'!!!

No comments:

Post a Comment