Saturday, July 3, 2010

* Mrs SAZULYA dah KAWEEEEENNNNN *

Assalaam alaykom, sekali lagi sejarah tercipta buat GGO!!!!! Anggota termuda GGO, MRS SAZULYA a.k.a HSM a.k.a MRS SOLJER (mrs yer!!!! suda tukar title) telah melangkah ke gerbang perkahwinan. mrs HSM telah selamat diijabkabulkan oleh ayahandanya, Prof Madya Dr Zulkifli di kediaman beliau yang terletak di Sek 3 Bangi (jiran lama hubby Moose nie.. hehe). Akad Nikah diadakan pada 2 Julai 2010 jam 5 petang, maka kini mrs HSM telah dimiliki oleh Kapten Adi Ridzuan a.k.a Abg Soljer. To my sista HSM yang cantik manis dan Abg Soljer yang segak tinggi.. Welcome to the club!!!!

Big thanks to mrs HSM diatas kesanggupannya menahan makeup sampai ke malam semata2 mahu menunggu kehadiran ahli2 GGO. owh!!!! Sorry yer, akak sangkut di jem with no roti.. ada kebab jek..layan. ahaks!

GGOs with mrs HSM
{not in pic.. Abg Soljer coz after akad, terus wajib balik.. hehe. and hubby Moose yang menjadi tukang amik gmbo}
(pic courtesy by miss Kantan)


Dan pada 3 Julai 2010... majlis resepsi berkonsep PINKY menjadi tema puan pengantin yang sememangnya peminat setia Pink Panther.. hiks!!! GGOs yang membantu melancarkan aturcara majlis pula memilih kaler sedondon biru... tetapi akhirnya jadi colorful.. hehe.

at makeup room, sebelum kehadiran Abg Soljer...
GGOs bersama mrs HSM yang sangat HOTTTTTT dan cantik manis.
{hubby Moose tak dapat hadir... hanya menghantar his chubby wife..sob sob..sob...}

Free Style session...owh.. GGOs memang pandai berposin'!!! ahaks!! erm.. memandangkan sepanjang majlis, mrs Sanplawer berada di konti bersama mic..so tak dapat shoot byk gmbo.
(pic courtesy by miss Kantan)

then bersama2 pasangan pengantin ke sesi outdoor di Putrajaya.
owh... GGOs sama sibuk berposin' dengan pengantin.

gagah sekali Abg Soljer dapat angkat mrs HSM.. hehe

romantic!!!!

bombastic!!! sampai terbaring atas padang... hehe

S.E.T.I.A.K.A.W.A.N
Pose kenangan bersama pasangan pengantin baru!!!!!
{not in pic.. hubby Moose and mr Nik}

Tahniah buat mrs Sazulya dan mr Kapt. Adi.. Selamat Pengantin Baru, semoga berbahagia selamanya.. dan semoga cepat2 menimang cahayamata... tak sabar nak tgk junior soljer. hiks.

No comments:

Post a Comment