Friday, July 2, 2010

* DUA Dunia Berbeza *

S.A.H.A.B.A.T
(pic courtesy by mr google)

Assalaam alaykom.. salam juma'at kepada yang membaca. Pejam celik sudah masuk bulan Julai, terasa baru semalam menyambut tahun baru.. terasa baru semalam saya makan malam bersama SAHABAT. Terasa kerinduan yang amat bangat mahu bersama SAHABAT. Mahu sahaja seharian duduk bercerita tentang dunia kami.. Rindu pada gurau senda bersama..Rindu pada nyanyian sumbang semasa memandu kereta. Dan pabila kerinduan itu muncul, pastinya saya sendiri yang menyumbangkan lagu sendirian.hiks. mengembalikan memori yang terpahat ketika zaman muda bersama. hmm.

Walaupun kadang kala pendapat kita berbeza. Saya percaya setiap dari kita mempunyai pendapat yang TIDAK mungkin sama, kerna masing2 mempunyai ideologi yang tersendiri. Namun kita tetap berkongsi citarasa yang sama. Saya minat BOLA...kamu melayan menonton bersama walau kamu tak memahaminya. Indahkan?!!! Saya bisa berkongsi apa sahaja tika bersamamu. Walaupun kita berada dalam dunia yang berbeza, namun perSAHABATan kita tetap segar. Kini masing2 mempunyai kerjaya, masing2 mempunyai kehidupan sendiri, tetapi PERCAYAlah kamu tetapi dihati saya.owh.. sangat rindu detik2 itu. CHILL BABE!

btw.. hari ini sejarah bakal tercipta, salah seorang ahli GGO
miss Sazulya a.k.a miss HSM bakal menamatkan zaman bujangnya bersama kekasih tercinta Kapten Adi Ridzuan.

Menariknya GGOs akan bersatu mengendalikan aturcara majlis resepsinya esok. Semoga majlisnya akan berjalan dengan lancar.. InshaAllah.

No comments:

Post a Comment