Tuesday, July 13, 2010

* welcome HOME brother!!! *

KLIA...gmbo yang dipetik DUA tahun yang lalu

Assalaam alaykom brothers & sisters dan juga buat kenalan yang jauh dan dekat yang mana mengenali my brother in law Mu'awwidz Al-Ansori Dzulkefly yang bakal sahaja memijak bumi Malaysia dalam masa sejam lagi. WELCOME HOME BROTHER!!!!!

Setelah DUA tahun berpisah dan hanya berhubung melalui alam maya... tahun ini beliau pulang ke tanahair dan bakal mengukir sejarah kerna beliau akan diijabkabulkan tidak lama sahaja lagi bersama gadis pilihan hatinya....sista Fateyn yang turut pulang bersama. Wahhh!!! dengar cerita sista Fateyn bakal menyarungkan jubah Morocco di hari bersejarah mereka nanti. InshaAllah.

Yang paling teruja pastinya IBU dan AYAH yang merindui anak teruna sorang nie...well well.. kepakaran brother Awez di dapur harus saya puji...erm bisa menghidangkan makanan yang enak!!! {untung ler sista Fateyn... hehe} Yang pasti tahun nie, bakal menyambut Ramadhan bersama2 dengan brother & sista in law beramai2. InshaAllah. Semoga brother Awez & sista Fateyn selamat tiba ke tanahair. {owh..satay kajang sudah menanti yer... IBU juga sudah menyediakan siakap sweet sour favourite brother Awez... apalagi??? jom serang!!!! hehe}

btw... hari ini terasa cukup bahagia, dikurniakan seorang teman hidup yang bisa membuat hati tersenyum riang.. hmm. Thanks CYG!!!!

No comments:

Post a Comment