Sunday, July 4, 2010

* Happy SECOND Anniversary CYG!!!

dear MUCABku...

I LURVE YOU!!!!

Sometimes I worry about you..You don’t relax enough.

You work so hard, There is so much for you to do....

But at all times I want you to know that

I respect you so greatly and...

I thank you for being the best man

in the world in every way...

And i’m thanking Allah swt for all the blessings

I have in my life.


July 5th, 2010

HAPPY 2nd ANNIVERSARY to US!
May ALLAH bless our marriage with love, iman & taqwa.

lurve from me...CIE

6 comments:

  1. Happy 2nd Anniversary Cyana & Moose.. semoga berpanjangan jodoh ke akhir hayat kalian. Sentiasa di dalam redha dan rahmat Illahi dan sentiasa dalam berkasih sayang. Semoga segera dikurniakan 'pengikat kasih' yang comel dan soleh/solehah. Amin. :)

    ReplyDelete
  2. Salam Kakcik...
    terima kasih di atas doa kakcik buat kami. InshaAllah kalo ada 'pengikat kasih', baru lah bley berguru ngan kakcik bab parenthood pula. hehe.

    ReplyDelete
  3. mama Adam.. annibesary tu typo error ka sbb husband akak besar yg 'v' jadi 'b'? ahaks!. btw.. thanks beb.. anniversary kita kan dekat2 jek. hehe

    ReplyDelete
  4. to yun.. thanks beb. nnt nk copy gmbo kawen dulu dr ko ek. hehe

    ReplyDelete