Friday, February 5, 2010

* male model in POSE *

Salaam again... tajuk bikin panas sepanas matahari yang menegak di atas kepala ketika jam sesi penggambaran dijalankan.. {kenanga pasti teruja dengan tajuk nie}. Penggambaran kali ini hanya melibatkan model2 lelaki dari 1stVerse yang sangat ceria bila mana selesai tugasan yang berlangsung selama dua hari berturut-turut. Wahhh!!! bukan main happy lagi yer.. ahaks.

Pemilihan tempat yang agak merbahaya iaitu di landasan keretapi Johor Bahru... jika keretapi melintas disitu, bley juga menumpang pulangkan? ahaks. Sayang seribu sayang tiada pula keretapi ketika itu seperti ketiadaan saya yang memilih untuk berdiam diri di dalam kereta.. Saya sememangnya tidak suka memakai sunblock! kulit pula cepat sunburn...cukuplah 2 hari saya berjemur...kesannya tahan sebulan dimuka. {patutla saya tidak seputih hubby Moose. hehe}.

btw landasan ini berada betul2 di belakang hotel tempat penginapan. Selepas check out, hubby Moose paling teruja untuk kesitu...maka terhasillah gmbo2 experiment di bawah. hiks! {iskh! gmbo saya ZERO!}

kiri bangunan belakang hotel, tengah landasan dan kanan kawasan setinggan

model pertama.. brother Piziey

brother Piziey in action LAGI

aiyoo... berebut nak bergmbo kah?

masing2 dah merajuk

tapi masih mahu tengok mrs niko.. hehe

pelan berdamai.. hehe

brother Ali Naufal & brother Piziey in POSE

bukan main happy yer?

eik? ade shootin' jugak? hmm

owh! shoot hubby Moose yer... pity him menahan terik mentari

mrs niko in low angle
shoot model tinggi yang terpaksa menonggeng di tengah landasan. ahaks.

they all meninggalkan landasan ini dengan senyuman.
love this piece.
Good job everyone!

2 comments: