Friday, February 12, 2010

* the duo Medium *


Salaam sisters & brothers & future clients... okay... Apa itu DuO Medium? the DuO Medium Package adalah pakej photography & videography untuk 2 majlis (event) yang ditawarkan oleh 1stVerse. Maksudnya di majlis tersebut, pengantin akan mempunyai photo & video coverage. More details at Weddin' Packages di blog 1stVerse ya.

Di atas adalah salah satu product sample UV StoryAlbum. Photographers bertugas adalah hubby Moose & saya sendiri and album design by hubby Moose. Kalo mahu melihat design, bley ke page Nadia & Shukri's album. Basically mrs Nadia telah bookin' awal untuk pakej nie, so masa promotion tu, album size 8x12 Cover Story Album. but final product lain pula yang dapat.. opps!!!! but trust me! di 1stVerse, hubby Moose a.k.a mr Boss seorang yang baik hati. {ehem..ehem} kerna final product mrs Laila mendapat 8x24 UV Story Album dan juga penambahan 4 extra pages. owh.. itu rezeki pengantin. Mendapat sesuatu yang extra dengan TIADA penambahan harga.

ringkasnya... mr Boss seorang yang mementingkan kepuasan hasil kerjanya. hmm.. Yang penting hati tersenyum girang melihat wajah2 yang ceria.

No comments:

Post a Comment