Thursday, February 11, 2010

* khas buat bujang teruna *

Salaam brother Lukman yang telah membuat saya ketawa dengan comment yang ditinggalkannya... "Lukman adik pengantin: gambar saya sikit jer". Yang membuat saya geli hati kerna tertera adik pengantin, tapi bagus juga. terus saya tahu yang mana satu kan... kerna kamu pastinya akan membuat saya ketawa dengan gelagat photosopp tue.. ahaks. owh..Jawapan saya sudah tertera. gmbo kamu ada la jugak 0.6%.. hahaha. Haruslah mr photog lebihkan gmbo pengantin, jika tidak mungkin dapat surat AMARAN nnt. hehe. a lil' tips for brother Lukman... jika mahu gmbo banyak, kenalah jadi pengantin! hehe. mudahkan? calon sudah ade belom nie? hiks.

Kebetulan juga semalam saya bertemu dengannya.. tapi entry nie sudah berada dalam draft.. maka rezeki kamu juga ya. btw memilih gmbo kamu lebih mudah dengan trademark songkok yang agak sengal hampir menutup mata. ker songkok tue besor sangat? hehe.

brother Lukman

erm..dok pikir ape tuh?

angle nie skali pandang sure ingat brother Lukman pengantin... tertiber over pulak.. haha

on the reception day... wahh menjadi pengapit abang buat 5 min while brother Megat pergi membayar tol. hehe

close up angle... memberi restu kepada pasangan pengantin.

renjis jangan tak renjis!

renjis kakak ipar pula

itu die sudah mengambil pose pelamin...
taknak kasi kakak ipar duduk pula

eh? orang lelaki macho mana pegang handbouquet... hehe.
lihat wajah brother Irwan dah kasi warnin'.... tak bley duduk lama2 tau.

PEACE everyONE!
{erm..sambil makan pun sempat POSE yer.. hehe}

btw sesiapa yang ingin mendapatkan perkhidmatan PA system or karaoke..bley la berhubung dengan brother Lukman... kerjayanya seorang DJ... apa ntah nama... tapi ala2 DJ Uno yang famous tu. bley hubungi saya untuk mendapatkan nombornya.. tetapi kepada sesiapa yang ingin menghantar proposal atau resume diri {bagi yang SINGLE & Available}, bleyla menghantar di email LukmanSongkokSengal@gmail.com.... hahahaha kiddin'.

Sekian yer..owh btw gmbo2 di atas adalah hasil photosopp trial saya.. sila abaikan jika terdapat kekurangan.. ampun ya. okay stop here! nanti panjang plak entry nie mengalahkan abang pengantin.. c ya'.

No comments:

Post a Comment