Thursday, August 16, 2018

* More story from Kuala Selangor *

Assalaam alaykom... sebelum saya beredar sepi lebih lama, izinkan saya mencatat beberapa entry yang bakal menyusul iaitu cerita PRU14 yang sangat menarik sehingga telah mencatat sejarah dunia dan sejarah Malaysia amnya. Seakan mimpi bila mana Pakatan Harapan menang PRU14 dan mendapat Perdana Menteri yang paling tua usia iaitu 93 tahun. Benar saya tidak pernah menjangka apabila saya sendiri adalah kali ketiga terlibat secara dekat dengan kempen pilihanraya untuk membantu AYAH. Bezanya tahun ini saya lebih banyak berada di kediaman calon kerna perlu menjaga anakanda namun keberadaan kami berada di lokasi kempen adalah pengalaman yang sangat berharga. 

lil' Eijaz yang membesar dengan sihat

most of the time kami bertiga akan berada di Kuala Selangor pada hujung minggu dan sesi melawat monyet di Bukit Melawati adalah rutin kami anak-beranak


berkongsi kegembiraan bersama rakan-rakan selepas membuang undi dan menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia

 anakanda EAQ yang semakin membesar dan memberi kerjasama yang baik sepanjang tempoh kempen

 my cutie Boov always be my buddies

Alhamdullillah kemenangna di pihak Pakatan Harapan dan paling gembira lil' Emir mendapat coklat tamar pemberian Jiddy a.k.a AYAH yang baru pulang dari sesi mengangkat sumpah di Istana Negara. 

more and more story soon... InshaAllah

No comments:

Post a Comment