Wednesday, October 29, 2014

* I really miss YOU cutie! *

Assalaam alaykom sisters.... YES, I miss you so much cutie! I really really miss you. Nampaknya agak lama kita tidak akan bersama memandangkan perubahan ketara fizikal saya yang semakin mengembang dan membulat. Setakat ini perubahan hormon itu jelas ketara, semakin banyak jerawat kecil malah muka serta badan pula dihiasi bintik-bintik hitam... hmm. Demi kamu lil' One... I keep smilin'. Saya mungkin kelihatan cerdas dan cergas kuat ke hulu ke hilir walaupun ketika ini juga bentuk jalan seakan 'penguin'.. hehe. 

Alhamdullillah... pengalaman bersama kamu lil' One walaupun setiap detik termengah-mengah seperti kurang cukup nafas, namun kamu masih membenarkan mommy-to-be terus tersenyum dan ketawa riang. owh... tersasar cerita sebenarnya kerna keberadaan lil' One membuatkan saya terpaksa merindui 'my flory glory dress'... ahaks! Dalam erti kata lain, saya terpaksa memilih jenis 'empire cut dress' atau 'loose cut dress' kerna mahu lil' One selesa bermain. hiks! 

 Well... mommy-to-be berangan nak pakai dress lagi walaupun sudah hampir masuk ke trimester ketiga. Sama seperti masih berangan mahu terbang ke sana ke sini demi tugasan. ahaks! Itu kerna lil' One sentiasa baik tidak banyak meragam dan membenarkan mommy-to-be mengekalkan stamina seperti sebelumnya. owhh.. ketika catatan ini ditulis, lil' One mungkin sedang bermain-main di dalam sana. wink! Can't wait to kiss you cutie lil' One. InshaAllah. 

Anyway... I really miss to wear DP dress.
So layan kenangan sewaktu shoppin' DP dress ya. 

the whitey Me!

 must have item!

 so close to me...

and ready to wear DP dress! 
hopefully tahun depan bisa menyarung kamu kembali... 
{wahhh... macam lambat jek bunyi tahun depan}
Chill babe! 

1 comment: