Thursday, October 23, 2014

* the PINKY programme... SOON so SOON!

Assalaam alaykom sister... Coming so soon! Hari Wanita BERNAS 2014 akan menyusul pada awal bulan November ini dan sebagai AJK Induk pastinya sedang menghitung hari kerna kesuntukan masa persiapan dan berharap semuanya akan berjalan lancar. Alhamdulillah akhirnya program ini akan menjadi nyata setelah beberapa kali ditangguhkan. Jika tahun lalu, salah seorang AJK Induk mengandung kali ini mrs Cyana pula yang mengandung. hmm. owh... mungkin agak gementar kerna ini program pertama yang saya uruskan ketika dalam 'preggy moon' dan berharap agar saya terus diberi kekuatan serta sihat untuk mengendalikan program tersebut. 

Selain itu, pasti juga gemuruh kerna barisan tetamu kehormat adalah orang-orang baru seperti mana juga tahun lalu ketika mengendali Program Wanita BERNAS 2013 kami dikunjungi CEO BERNAS yang baru dan kali ini GMD yang baru. Gemuruhnya kerna ia adalah program KBM pertama juga yang akan beliau hadiri. Wish us luck... InshaAllah. 

Selain itu juga, mrs Cyana pastinya sedang dalam fasa pening untuk menyediakan pakaian yang mana tema programnya berwarna pink. ohh!!! so not me! I love Red not Pink! huhu. Lucunya kebiasaan saya seorang yang akan berangan awal tentang 'What to wear?' tetapi kali ini mungkin hanya akan memakai apa sahaja yang ada dalam simpanan. hmm. Dan pelik juga sehingga kandungan menjangkau 6 bulan, mommy-to-be Cyana belum lagi membeli apa-apa barangan untuk lil' One. Forgive me lil' One... mungkin belum mendapat aura atau mahu rasa membeli sekaligus sahaja. 

Okay! focus!!!! so many things to do. Jumpa pihak penaja, tentatif dan master plan, emcee skrip and bla bla bla...

Let me be the pink mommy! 
{bak kata hubby Moose, jika lil' One boy tak salah pakai baju pink. wink!}


the poster by mr designer


the pink kantan
{boleh buat hand bouquet nie... hehe}

 the pink hat yang saya beli untuk dipakai pada hari program 


owh.. this is my favourite shawl

well... look at chubby mommy-to-be Cyana! 
SMILE!

Hope that preggy Cyana can be the cheerful emcee and wear pink heels. ahaks! 

No comments:

Post a Comment