Monday, October 20, 2014

* Mommy-to-be Cyana officially 35 years old *

Assalaam alaykom.... I'm officially THIRTY FIVE!!!! Alhamdullillah. Syukur kepada ALLAH swt yang memberi saya merasai pengalaman untuk melengkapkan diri sebagai seorang wanita. Pastinya keistimewaan kali ini sambutan hari lahir bersama lil' One dan berharap agar lil' One sentiasa selesa berada dalam kandungan dan berada dalam keadaan yang sihat hendaknya. owh.. deeply sorry for pending entry yang mana agak kesuntukan masa bak kata perlu lebih banyak berehat di waktu malam kerna siang hari cergas seperti lazimnya. Semoga saya terus diberi kekuatan dan tempoh 'preggy' berjalan lancar dan dipermudahkan. Ameen. 

And again....tepat jam 12 tengahmalam... mommy-to-be Cyana dikejutkan oleh daddy-to-be Moose. Buka sahaja mata, kelihatan cahaya lilin di atas kek coklat cheese. Thank you CYG! owh... selain kek berlilin mommy-to-be Cyana dapat teddy bear dan coklat serta kad ucapan dari daddy-to-be Moose. Well... I'm so happy bila mana lil' One juga meraikan birthday mommy-to-be Cyana!!! Happy me!!! Yes I AM! Thank you ALLAH for giving me a loving hubby Moose. Yang pasti saya bertuah mempunyai Insan Terchenta yang romantiknya mengalahkan wifey Cyana. 

And to you lil' One.... mungkin satu hari kamu akan membaca nukilan-nukilan mommy-to-be Cyana! 


mommy-to-be Cyana pose with lurvely gift

the signature reflection pose

the night before my birthday


the lurvely cake!

cake from sista Leez

cake and ring from sista Ika

my birthday dinner


the birthday lunch

celebrate my lunch with Geng Makan Glen


then... the surprise choc cake for me


my favourite choc volcano cake!
Thank you Girls!


then... dinner session with daddy-to-be Moose


another special dinner for me.. maybe one for mommy-to-be, one for lil One.
Thank you hubby Moose!

yummy chicken

three in one starter for hubby Moose, lil' One and me


mommy-to-be Cyana at 35th years old. much love!


Thanks to hubby Moose, families and all friends yang menyampaikan ucapan di What's App, Instagram, Facebook dan blog. Tak mampu saya membalas satu persatu namun kalian tetap dihati sanubari. Kalian sememangnya menceriakan rutin saya dan terima kasih atas doa semua.



May ALLAH bless ME with more lurve, iman & taqwa.

No comments:

Post a Comment