Sunday, March 16, 2014

* Happy Belated Birthday Lovely Sista Izzati *

Assalaam alaykom sisters... This is my Special Dedicated entry to miss Tender a.k.a Missy Zetty a.k.a Izzati sempena sambutan hari lahirnya dan tahun kedua kami bersama. owh..rupanya hujung tahun lalu adalah sangat sibuk sampaikan tidak sempat mencoret cerita. Tahun ini miss Zaty menyambut hari lahir bersama keluarga terchenta maka selama 4 hari tiada jenaka dan tiada 'pembuli' yang suka mencubit lengan mrs Tender. Dan tiada suara yang akan menjerit nama penuh saya dari jarak 10 meter. Katanya... sebab lengan saya berisi maka suka dia suka cubit atau dalam erti kata lain tukang buli di ofis adalah tidak lain tidak bukan miss Zaty! ahaks!

Jika hari biasa, soalan lazim adalah 'hangpa takdak kawan lain ka? asyik dua orang saja'.. hehe... atau soalan lazim juga jika saya berjalan sendirian pasti ada yang bertanya 'mana kawan lagi seorang?'.. hiks. Bak kata miss Zaty memang benarlah jika kami kemana-mana soalan lazim pasti akan berkumandang. Sekurang-kurangnya saya sedar yang miss Zaty adalah antara peneman setia yang akan sentiasa menyokong ataupun membantah jika ada sesuatu yang tidak kena like.. 'enough Cyana enough'. owh.. walau kami senantiasa kelihatan bersama, namun terdapat beberapa perkara yang tidak serupa yang mana miss Tender tidak menggemari cincin dan kasut. hehe. okay... sempena hari lahir kamu yang ke sekian kalinya, maaf tiada hadiah menarik tetapi hanyalah coretan dan gambo sepanjang kita bersama yang memenuhi koleksi galeri mrs Tender. 

Anyway miss Zaty... you sound just like me already {while talking on the phone} and you dress just like me too. ahaks! Tidak lama lagi mungkin kamu akan suka selfie juga. Sama saja... saya juga sudah berani memakai color block atau kontra dress dan hijab seperti kamu... cuma belum mengenakan lipstick merah menyala lagi.. hehe. Jom layan gambo miss Zaty yang sesuai menjadi duta produk.. I guess! hiks.

 duta Mamee Chef

duta uniform

peneman miss Zaty yang comel

 pertama kali dalam sejarah kelihatan miss Zaty tidak keruan kerna bertemu penyanyi pujaannya

 
kami berdua suka minum chocolate

kami juga suka Cookies and Cream at Juiceworks

hari-hari minum dan pose untuk 3G
restoran kegemaran miss Zaty.. tomyam jom!

 selfie while miss Zaty sedang fittin'... selalu kakak yang fittin'..oppss!

our routine pose for 3G

 smile for camera

 miss Zaty malas melayan saya.. hehe

 always ready on candid

 sesi lunch and pose

 sesi bertugas di program

 hari memakai pakaian mengikut tema

our favourite drink from Meal Station

look a like!!! 
This is our favourite fashion style.

Dear Miss Zaty...  I would have picked you as my sister and my friend.
 You're the best sister and friend anyone can ever have. I love you. 
 Happy belated birthday Sista IZZATI SAHAR!!! 


2 comments:

  1. Ouchhhh..thank you bangeettttt n sorry bangetttt..baru baca entri untuk diri ku ini...makaseh ya mbak..gue terharu ni.so schwettttt..banyak semut berkerumun.apa2 pun thanks for everything, you always pamper me sampai tak boleh nak buat kerja sorang2..n paling kelakar bila kamu merajuk. comel sangat..tak nak cakap dengan i olzz..masam lak tu muka tu.bad mood katanya..tapi i olz tak kisah pun sbb you still nak cakap dengan i olzz..ngeeehhhh..thanks all of sweet n sour memories n let's looking forward for our next adventure sisto..pray for our lovely friendship and our job of coz. xoxo~

    ReplyDelete
  2. heyyy... apa masam2 muka nie? lain kali amik gambo sebagai bukti. hahahah

    ReplyDelete