Tuesday, December 4, 2012

* Special Dedicated to Missy Zetty *

Assalaam alaykom sisters... This is a Special Dedicated to miss Tender a.k.a Missy Zetty a.k.a IZzati yang senantiasa menemani mrs Tender a.k.a mrs Cyana sepanjang waktu bekerja. owh... Happy 1st Anniversary dear Zaty yang mana 1hb Disember 2012 telah genap setahun kami bersama sebagai rakan setugas. Kebiasaannya jika kami kemana-mana, pastinya dibayangi miss Tender kerna tuntutan kerja dalam bidang yang sama dan juga cuba sedaya mungkin berkongsi ilmu yang ada. Walaupun seorang bersaiz XS seorang lagi XL namun kami berkongsi minat yang sama iaitu window shoppin' di kala masa terluang atau lebih tepat lagi di kala masa rehat. ahaks!

Mengimbas kembali detik pertemuan kami... jeng3x!! {Zaty... jangan marah ya!}, pertama kali bertentang mata ketika di bilik temuduga. owh.. ketika itu pastinya mrs Tender yang senior mahu memilih junior yang sihat tubuh badan dan menunjukkan minat terhadap dunia perolehan. Seminggu pertama miss Tender memakai baju yang koleksinya sangat lawa.... ahaks! {almaklumah orang baru kan?} Ketika itu sedikit pendiam, mungkin juga kerna orang baru. oppss!!! miss Tender tidak cerewet, minat kepada fesyen dan kerna itu juga kami menjadi semakin rapat... bergambo bersama, makan bersama, ketawa bersama, jalan-jalan bersama, check stock bersama, berkongsi makan bersama cuma tidak berkongsi minuman kerna miss Tender gemar minum air suam dan tidak suka minuman manis, suka makan sushi dan dim sum. Disebabkan kami berdua gemar kelihatan bersama, maka sememangnya kami agak sukar dipisahkan secara azali. hiks!

owh.. perbezaaan ketara kami adalah miss Tender lebih tinggi, terlebih kurus, lebih gemar memakai skirt kembang, gemar pakaian berwarna-warni kerna berada dalam kategori romantik, tidak gemar mengumpul kasut dan tetapi suka buat mrs Tender ketawa. ahaks! Semuram mana hari saya jika bertemu dengan beliau pastinya akan membuahkan ketawa kerna kebolehannya berjenaka yang mana kami berdua sahaja yang akan ketawa.... yang pasti bila berada dalam dunia khayalan kami yang bisa mengurangkan stress kerja ke tahap minima. Sepanjang setahun bersama banyak suka-duka yang kami lalui walaupun kami lebih gemar berkongsi cerita suka berbanding yang duka... yang penting wajah harus mengukir senyuman agar minda cergas dan bisa berinteraksi dengan berkesan. 

To my dear miss Zaty... 
jom layan koleksi gambo kita berdua yang majoritinya bergambo dalam lif, ahaks!

 
 she was like a sister to me! always care!

 
 she will always stand at the back and smile to me!

 well just turn and keep smilin'!

 
 she is my pic best friend!

 
 she is a young adorable girl!

 
she sound just like me too!

 
our sooo tiger day!

 
 meluangkan masa rehat tengahari sambil teman saya makan

 our favourite drink!

 
 geng sengih juga!

 candid before meeting

 
 wajah gembira di pagi hari menuju ke tugasan luar

 
 smile and smile!

 drivin' and posin'.... cool!

gembira ketika sama2 menghadiri seminar.
Gembira lagi bila pakaian hampir sama warna walaupun tidak dirancang
 
 miss Tender and mrs Tender

Anyway... thanks miss Zaty!!! hari2 saya semakin ceria dengan keberadaan kamu disisi. Semoga persabahatan kita akan berkekalan. Semoga kareer dalam bidang perolehan secara amnya juga akan berkembang semekar senyuman. Maaf jika selama ini ada yang terkasar bahasa, gurau-senda yang mungkin bisa mengguris hati kamu. Halalkan makan dan minum saya sepanjang perkenalan kita. 

Happy 1st Anniversary!! 
{nanti saya belanja nasi kukus ayam ya.. hiks!}
Luv ya' sista!


5 comments:

  1. Awwwww...sangat touching!!!rasa nak menitis air mata i olzzzz!!
    Thank you darlinggggg!!!You're so sweeeettttttttt till make me sweattt..hehe.

    XOXO~

    ReplyDelete
  2. Mama Tisya... tu paling favourite sbb bley snap gmbo berdua. hehe

    ReplyDelete
  3. Missy Zetty... jgn nk buat lawak bley? you make me laugh here.

    ReplyDelete
  4. auwww sweetnye uolls. jeles tgk. hihi. miss tender, tudung harimau kamu,sama dgn iolls.

    ReplyDelete