Tuesday, December 25, 2012

* Big SMILE *

Assalaam alaykom sisters... tiada apa yang bisa menggembirakan hati selain menghadiahkan sesuatu kepada diri sendiri. Big Smile!!! YES I AM!!! I'm jumpin' here like a child! hiks! owh... selain menghiburkan hati dengan 'window shoppin' yang saya percaya ianya bisa meredakan stress kerna saya bukan jenis hilangkan stress di taman bunga. ahaks! Sambil berterapi di shoppin' mall, pastinya saya suka mengambil gambo. So? jika melihat saya dengan mr iPhone tersenyum itu adalah sesuatu yang normal. Orang normal mengalami stress ya! norma stress sahaja yang berbeza mengikut kaedah kita hadapinya. Dan bila saya stress, pastinya tukang pendengar setia iaitu miss Tender akan mendengar mrs Tender bercakap tanpa henti..bla bla bla. Terapinya kami berdua akan 'window shoppin' dan berjenaka berdua. owh.. jika melihat kami tersenyum dan ketawa itu juga adalah normal kerna aura senyuman kami lebih tinggi dari aura wajah muram. ahaks! 

Today... I'm SMILIN' again! 
Rezeki mendapat set bowling!

SMILE and SMILE for mr iPhone!!

and smile for mr 10Columbia.. my new bowling ball!!! hooraayyy!!!

 lurve the color! a bit combo of red and orange!

 
mr 10Columbia in the making!

 the bowling shoes must be WHITE!

and my new red bowling bag

Happy ME! YES I AM!!! 

Thank You ALLAH for a lurvely day! 


No comments:

Post a Comment