Tuesday, August 28, 2012

* the Celadon|Iftar *

Assalaam alaykom sisters... sudah masuk ke hari kesepuluh Syawwal, hati masih merindui Ramadhan yang baru berlalu. Bezanya Ramadhan bisa membuat mata terbuka lebih awal untuk sahoor. Mengapa tidak selepas Ramadhan mata terbuka pada masa yang sama? hmm. Bezanya bila Ramadhan bisa berpuasa di siang hari namun berat pula bila sesudah tamatnya Ramadhan.. perut asyik berbunyi, kepala asyik ingat mahu makan. hehe. Rindu juga saat2 bersama ahli keluarga dan rakan2 ketika iftar bersama. Meriah dengan juadah walaupun menjamahnya tidak sebanyak mana. Semoga kita mendapat keizinanNYA untuk bertemu Ramadhan yang akan datang. InshaALLAH. 

Berbalik kepada cerita Ramadhan, iftar bersama rakan2 bisa membuat bibir tersenyum dengan gelagat dan cerita2 mereka. Seperti biasa iftar kali ini dirancang oleh sista Nora merangkap pengurus terbaik tahun ini. {serius mmg terbaik!} Cakap sahaja mahu makan apa... kling!kling! terus makanan depan mata, soooo magic! hahaha. Kali ini pilihan adalah menu tomyam di Celadon Royal Thai Cuisine... dan restoran juga berdekatan dengan ofis. Tepat jam 4 petang mengikut waktu kerja bulan Ramadhan, kami sudah sedia menanti di Pavillion untuk sesi mencuci mata. hehe.

 
 tongkat yang menemani sista Nora

 miss Zaty & miss Azly

 mrs Cyana in black

 pose sebelum masuk ya..

 the Celadon Thai Cuisine Restaurant

 the menu book

 the table

 smile for camera

 sista Nora, Zaty, Azly and me

 pose with the team

 another angle.. hehe

 tomyam sedap

 kangkong belacan

 chicken pandan

 sotong

  my meal.. chicken and kangkong

and choc blended

happy faces... posing sebelum makan... selepas makan dah lupa pose pula. ahaks! 

Anyway... we had a great nite together. thank you for everyone yang makan dengan jayanya! Hopefully kita bertemu dan bersama lagi pada iftar yang akan datang. Lurve you ALL!!!

No comments:

Post a Comment