Friday, August 13, 2010

* seketika menyepi? *

Assalaam alaykom everyone.. seketika menyepi dari menjenguk disini. Really really miss all of you. Setiap hari jari mampu mengklik "New Post"... tetapi setiap kali itulah, akhirnya terpaksa klik "Sign Out" button. whuaaaa!!!! really sad!!! dan hari2 dilalui dengan sedikit tekanan. Bukan tekanan jiwa...Alhamdullillah saya masih waras. Tetapi sedikit stress dengan hal ehwal kerja. Semuanya mahu disiap sempurna! Semuanya mahu cepat dan pantas. Semuanya mahu segera!!!! adush!!! Tiada lagi istilah "priority"!!! Maka terpaksa korbankan masa dari menyepi disini..hmm.

Di office ceritanya bila buka....blog tanpa bergmbo!! huh!! Mana bisa mengupload dan mengupdate. Pulang ke rumah menjelang malam...seharian di office, letihnya tak dapat digambarkan. hmm. Sesekali mahu sahaja berdiam tidak bekerja. Tetapi terasa mata sakit, kepala pusing bila memikirkan kerja yang masih pending!!! grrrrr!!!!!! Enough!!!

YUP!!! Masih banyak juga "pending-story".. owh, mungkin cerita hanyalah alternatif. But personally I must say sorry to sista Hasliza yang mungkin sedang menanti gmbo2 sekitar majlis pertunangannya yang lalu. hmm. owh.. hubby Moose sempat berkata, eh! kenapa asyik gmbo yang sama? {merujuk kepada gmbo diatas ya!!} jawapnya... gambo itu berlainan, cuma posisi candid yang sama... dan kerna saya juga masih insan yang sama, yang suka self-candid, suka berceloteh, suka tersengih, suka ketawa... mungkin sedikit berbeza, saya mula kurang menulis, kurang membaca, kurang berjenaka, kurang stamina.. hahaha. kiddin' eh.

will be back soon!!! InshaAllah.

No comments:

Post a Comment