Sunday, December 13, 2009

* Nite @ Chenang *

Salam sisters... yea, i'm blog at home tonite. hehe. actually mata dah ngantuk, badan tersangat letih, perut sangat kenyang tapi hati teringin nak tunggu Supernatural di tv. kalo baring saya pasti akan terlelap maka saya meminjam ruang opis hubby Moose utk terus membuka mata.
well.. yesterday adalah hari menggembirakan dan juga hari tragedi separa malang. ermm.. gembira kerana majlis resepsi Mrs Nadia berjalan lancar yang mana akhirnya saya turun padang juga berganding bahu bersama Brother Syah utk handle dinner tersebut. ya! kita hanya mampu merancang. but alhamdullillah, kurang beban bila berganding bahu... yang pasti saya terasa lutut nak tercabut jek. hehe.

tapi semalam juga hari kurang fokus.. asyik tertinggal barang jek. Pagi saya tertinggal beg hubby Moose yg isinya MAC & harddisk & tripod di masjid, kemudian malam hubby Moose tertinggal mmc didalam laptop maka TIADA gmbo sepanjang majlis tersebut..grrrrr!!! then saya pula tertinggal beg lens & charger saya.. adush!!!!! kenapa la begitu. erm, mungkin minda yang terlalu lety.... menjadikan saya sangat kurang fokus! fuh! Alhamdullillah tiada kehilangan dilaporkan.. sangat bersyukur!

badan terasa tersangat lety.. namun bila mendapat feedback dari client, hati saya sangat berbunga. gembira kerana mereka berpuas hati... malah lebih gembira hari ini, bila mana gmbo2 dari mr Nik mendapat senyuman dari hubby Moose. big thanks to him yang mana tidak jemu menegur & memarahi bila kurang berpuas hati dgn kerja saya. yang pasti saya adalah assistantnya yang TIADA tandingan. ahaks!! owh.. hubby Moose adalah sifu yang tidak lokek ilmu, tanya saja pasti dapat jawapan.. tanya pasal fesyen pun pasti dapat komen.. haha.

btw.. jika saya dapt menghasilkan 10 gmbo yang paling bagus dalam satu hari... itu sudah cukup menghilangkan penat. tipsnya harus sentiasa rajin dan berani mencuba. hmm. eehhh.. macam lari topik jek...hehe. actually saya upload gambo2 nie yang mana dapat menenangkan minda yang keletihan..dan sambil belajar mendalami teknik angle & DOF yang lebih menarik.

i like this bokeh!
sebahagian items yang terdapat di Langkawi... etnik & unik!

teknik pannin'.. yang saya belom mahir.. huhu


sunset at Chenang beach

yang nie pun salu kantoi jek...selalu jadi model melompat jek.. bila sendiri pegang mr Nik, blom tentu lagi success. hehe.


and nite at Chenang..

maybe sebab saya sibuk menjadi model hingga leka untuk belajar.. hehe. end up gmbo saya beribu lemon.. haha. bak kata hubby Moose next time bawak body sendiri..{body itu refer to mr Nik ya. hiks}..eh..Supernatural sudah bermula. gud nite!

No comments:

Post a Comment