Wednesday, December 23, 2009

* the end year Report *

well well.. kebiasaannya setiap hujung tahun pasti shoppin' mall akan memaparkan sebesar-besar alam tanda SALE!!!! wahhh.. makanya ramai pula wanita2 tidak kurang lelaki yang kaki shoppin' tidak senang duduk jika tidak pergi melawat kedai2 SALE tersebut. owh, saya juga terkena tempiasnya... tetapi berbezanya saya tiada peruntukan untuk item SALE kerna saya shoppin' sepanjang tahun. konsepnya saya membeli bila perlu atau lebih tepat membeli pabila SUKA. hehe. soooo? tanda SALE itu kurang membuat saya sibuk di pasaraya sebenarnya. alangkah bagus jika saya berjaya shoppin' HANYA ketika SALE? hmm.

opppsss!!! sedikit tersasar..actually saya kebosanan..kerja menanti tetapi memandangkan masih punya pilihan dan masa, saya memilih untuk menaip di sini bukan menyiapkan report. Adush!! sampai jek hujung tahun pasti mengeluh, banyak report yang perlu disiapkan... masa pula terhad kerana cuti setiap minggu...grrrrrr... bila la nak ada semangat buat report nie? hmm.. kan lebih bagus kalo dapat ke shoppin' mall jenjalan mencuci mata. hehe

No comments:

Post a Comment