Monday, May 27, 2013

* the Purple aura Again *

YES! YES!!
I'm sooooo excited!!!

poster by mr designer. thanks bro!

Pertamanya kerna pabila poster siap hasilnya adalah kasut bunga simbolik kepada wanita. Yess!!! Saya tersenyum walaupun ketika itu terpaku dalam keterujaan kerna saya tidak meminta poster berbentuk simbolik kasut yang mana 'mrs Cyana akan tersengih sampai ke telinga bila melihat kasut'. well... Ini adalah program esklusif khususnya kepada warga kerja wanita dalam meraikan mereka sebagai wanita berkerjaya yang tegar menyumbang keharmonian kepada keluarga, bangsa dan negara. 

Semoga program ini berjalan lancar walaupun terdapat beberapa halangan dan cabaran yang terpaksa ditempuhi. Program dengan tema Ungu telah membuat mrs Cyana teruja kerna mahu mencari busana berwarna ungu.... owh rupanya baju-baju kurung lama kebanyakan berwarna ungu namun dek kerna sudah tamat tarikh luput maka perlulah mencari busana yang baru. wink! wink! 

Things to do... Dinner's master plan, mrs Emcee's script, purple sport shoes... smile and to buy purple dress or purple hijab or something purple aite? hiks!! Sweet purple dreamsss!!! 

2 comments:

  1. Assalam Cyana..

    hw r u?
    lama sangat tak dengar cerita.. purple again n again ye.. huuhh.. i just love purple n pink..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kak Yan,

      I'm glad to hear from u. Sihat.. hope Kak Yan sihat juga.
      Pink+purple? nice combination.. bley try tu nnt. hiks

      Delete