Thursday, June 30, 2011

* AGM KBM ke-8 *

Date: 25th July 2011
Location: Hotel Putra Brasmana, Kuala Perlis

Assalaam alaykom... bercerita tentang perjalanan ke Utara Semenanjung Malaysia untuk menghadiri Mesyuarat Agung Dwi tahunan Kelab Bernas Malaysia ke-8 dan Mesyuarat Agung Dwi Tahunan Koperasi Kakitangan BERNAS ke-16 yang diadakan di Hotel Putra Brasmana, Kuala Perlis. Mesyuarat Agung KBM dan KALPANA diadakan setiap dua tahun sekali dan bertuah saya kerna bisa hadir sebagai perwakilan KBM di samping mendukung tugasan rasmi sebagai pengacara majlis berganding bahu dengan mr Mansur Supaat. owh, sesekali bergandingan dengan 'otai' bagus juga... banyak yang dapat dipelajari walaupun last minute prepared.. oppsss!!! {ceritanya bakal menyusul ya... kenapa terjadinya last minute.. hehe}, btw I must say thanks to brother Mustapha Jaini a.k.a mr Bob a.k.a Kakcik Seroja's hubby yang banyak memberi peluang untuk saya terlibat secara rasmi dengan program2 besar organisasi. erm.. banyak lagi yang perlu dipelajari... terutamanya bagaimana mahu menguruskan warga kerja yang ramai. hmm.

okay...make it short kerna masih banyak kerja2 yang sedang menanti. Untuk menghilangkan bosan, saya singgah sebentar ke sini.. sambil melayan "Gelora Jiwa" by Yuna. hehe.

Hotel Brasmana Putra, tempat penginapan & mesyuarat

the VVIPs

the MCs... mrs Cyana and mr Mansur Supaat

pose dengan baju perwakilan

with perwakilan wanita

mrs Cyana with YB. Dato’ Wan Rosdy Wan Ismail, DIMP, SMP, AMP, ADUN JELAI dan EXCO Pembangunan Luar Bandar & Hal Ehwal Orang Asli merangkap Ahli Lembaga Pengarah KOPERASI KAKITANGAN BERNAS BERHAD {bayangkan betapa panjangnya perkataan yang perlu disebut sebutir-sebutir.. hiks}

tersenyum bangga kerna mendapat cenderahati dari YB Dato’ Wan Rosdy!!! thank you!

Itu cerita petang untuk upacara perasmian, disambung dengan mesyuarat KALPANA dan seterusnya mesyuarat Kelab BERNAS Malaysia pada sebelah malam.

mrs Cyana and mr MGO... {my ADMIN BOSS}

owh... masa untuk mengundi Naib Presiden KBM

mrs Rosnah, mrs Cyana & mrs Faridah
perwakilan wanita dari HQ... baju sama pattern jek lain2.. hehe

with mr YDP KBM HQ, mr Marwan

with mr Presiden, mr Nazuir yang sentiasa sportin' bila tyme posin'.. hehe

TAHNIAH!!!! Barisan AJK KBM Pusat Sesi 2011-2013

Potret Kenangan Para Perwakilan HQ bersama mr Presiden

Alhamdullillah, mesyuarat berjalan lancar dan selesai dengan jayanya. Tahniah kepada barisan urusetia yang menguruskan program. SMILE :)

No comments:

Post a Comment