Monday, April 4, 2011

* Majlis Persaraan mrs Ainon *

Date: 30th March 2011
Location: Aras 3, Menara HLA

Assalaam alaykom... sorry for pending entry. {baru ketemu kaedah mahu transfer file from phone to PC.. eheh}. Last Wednesday, Bahagian Modal Insan & Pentadbiran mengadakan majlis meraikan persaraan one of the "legend", Pn Ainon Awang yang telah berkhidmat selama 30 tahun di syarikat ini. Di gelar "legend" oleh superiornya kerna kerjanya stabil dan bagaikan kitab bergerak. Tanya sahaja tentang polisi, pasti bisa dijawabnya. Cara beliau bekerja harus dicontohi.. InshaAllah.

make it short ya... pagi hari kami didatangi mr Azman Warren, yang juga sahabat mr Ghaus...so dapatlah merakamkan gmbo sekeping. hiks.

mr Azman Warren in the middle

di petang hari, majlis meraikan persaraan di Aras 3. Terima Kasih diucapkan kepada our dear CFO dan barisan VIP yang lain kerna turut hadir memeriahkan majlis.

mrs Ainon in yellow, puan yang diraikan

bergmbo kenangan bersama CFO dan bosses

turut diraikan bersama, penyampaian saguhati kepada anak2 yang cemerlang SPM. Tahniah diucapkan kepada anak mr Fadzil dan mr Halim... kedua-duanya dari Jabatan Pentadbiran.

makan tyme!

meja boss... hehe

wanita2 yang mengikut tema.. hehe. BTW untuk tema yang ditetapkan untuk department kami adalah merah untuk wanita dan biru untuk lelaki

biru kerna... kalo malas sangat, lelaki boleh mengenakan uniform

department finance yang hadir

kawan2 mrs Ainon yang turut memeriahkan majlis

makanan memenuhi meja... hehe

mine! mee kari & kuih

owh.. mrs Cyana in red too!!! Smile!

No comments:

Post a Comment