Monday, April 11, 2011

* Majlis Persaraan Ahli KBM HQ *

Date: 11th April 2011
Location: Madam Kwan's Pavillion

Assalaam alaykom... seperti yang telah dirancang oleh mr Mazenah selaku ketua Biro Kebajikan KBM HQ, satu majlis ringkas telah diadakan iaitu majlis jamuan makan bersama ahli KBM akan pesara wajib pada tahun 2011. Seramai 6 orang yang dirai, 4 orang dari pejabat Menara HLA, seorang dari pejabat Pasir Gudang dan seorang lagi dari Melaka. Gembira melihat wajah2 mereka yang berkumpul dan sentiasa mengukir senyuman. Tidak langsung terlintas wajah mereka menunjukkan wajah suram walaupun mereka bakal meninggalkan organisasi ini. hmm.

Deeply thanks to our dear mr Presiden and mr Boss merangkap wakil ER yang sudi hadir memeriahkan majlis makan tengahari. Kebetulan juga, majlis disertakan sekali meraikan petugas2 yang telah bertungkus lumus memastikan program bowling tempoh hari berjaya. owh.. gembira juga kerna mrs Cyana dan mr Serituah merangkap AJK berjaya menggondol hadiah pada hari perlawanan tersebut. hehe. {sesekali AJK pun harus bersukan juga... hiks.}

antara AJK yang hadir

nasi bojari nyum nyum

makan tyme

bakal2 pesara yang diraikan

mr Boss, mr YDP KBM HQ, mr President and mr Treasury

bhappy dapat berkumpul bersama

from left.. Hjh Maryani, mrs Fatimah, Hj Razak, mr Zakaria, mr Hakim and mr Ali

bergmbo kenangan bersama VIP yang hadir

Semoga mereka sentiasa terus cemerlang di masa yang akan datang. Mereka bakal bersara dengan bangga setelah berkhidmat lama dengan organisasi ini, meninggalkan syarikat dengan rekod yang baik...dan bakal diingati selamanya. InshaAllah.

No comments:

Post a Comment