Saturday, April 9, 2011

* hari SANTAI *

Assalaam alaykom... bersiaran dari Summit Subang Jaya sambil melayan perut yang kekenyangan. hiks. Sebelah pagi ke Jabatan Imegresen Shah Alam untuk urusan membuat passort. owh.. kata akak counter, gmbo passport TIDAK BOLEH NAMPAK GIGI. huh?? Saya kata... gmbo IC nampak gigi boleh jek... {akak tak tengok ker? ka ke muka orang yang sama? cuma sekarang muka lebih bulat jek.. ahaks}. Soooo???!!! terpaksa mengambil gmbo baru dengan wajah yang comot. huhu. Hasilnya? hubby Moose tanya kenapa muka masam? owh.. sebab orang tu kata tak boleh senyum! grrrr!!!!

Okay... setelah 1 jam menunggu barulah nama dipanggil untuk membuat bayaran then tunggu lagi 1 jam barulah passport siap! Maka aktiviti cuci mata bermula.. almaklumlah ke PKNS, banyak pula baju2 yang menarik. opppss!

ini resit no giliran... menunggu dengan senyuman

sempat breakfast koay teow sup

then.... nasi goreng tomyam for lunch.
Havin' lunch with brother Umar at Blue Apple. nyum nyum.
hubby Moose pergi kerja, so mrs Moose jalan2 cuci mata. hehe.

owh.. mahu pulang membuat persediaan program esok. Bakal memboling di U-Bowl One Utama mewakili pasukan biru. Semoga pasukan BIRU dapat membawa pulang hadiah2.hehe. Alamak... asyik teringat baju yang tergantung di PKNS tadi.. hehe.

No comments:

Post a Comment