Thursday, April 15, 2010

* Pose like a MODEL *

pic courtesy by mr Google
Assalaam alaykom sisters... bila berbicara tentang fesyen..pastinya itu topik kegemaran saya. SMILE!! Dengan berinspirasikan fesyen dari timur tengah, itu pilihan saya tempoh hari semasa menghadiri Majlis Makan Malam. owh.. alangkah bertuahnya jika mempunyai ABAYA seperti model di atas. MashaAllah, sangat cantik Abaya itu, tambahan pemakainya juga cantik. Jika dapat memilikinya pasti tersenyum sampai ke pipi.. hiks. Mungkin harganya juga berbunga2.. hmm.

BACK to REALITY!!! menyarung apa yang termampu.. yang penting sejuk mata memandang. btw... untuk mendapatkan cara berhijab seperti mrs Cyana, terdapat beberapa lapisan ya. Bermula dengan memakai black scarf di bahagian dalam supaya bila berscarf jarang.. rambut masih terpelihara. Shayla juga jarang...maka satu lagi scarf syria dipakai didalam. Dengan hasil 3 lapis scarf bersama 1 shayla... barulah selesa untuk bergaya. hiks!

dari pandangan belakang...spotted my bling2 syria.. hiks.

owh.. saya juga berDress Reben di bahagian dalam.. Praktikal & selesa. I just love it! Di tambah dengan white wedges {utk menambahkan sedikit tinggi... hehe}. Lastly...pose di pentas yang berwarna warni dengan wajah yang ceria...DONE! Credit to mr photog yang mengambil gmbo ya. Lurve ya'!

6 comments:

  1. sipi2 gaya model tu...yg penting kita selesa apa yg di pki

    ReplyDelete
  2. yea... yg penting selesa pakai..pocket pun selesa. hiks

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. wah. cantik kak Cyana berabaya tu.

    dah bleh jd model abaya.

    hehe. moga terus succsess kak! =

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. wardatul...kt sini limited design. huhu.

    kalo dapat beli kt sana lg menarik kot. hehe

    byw thanks 4 ur doa.

    ReplyDelete