Thursday, April 1, 2010

* my Nite Class *

Assalaam alaykom... kinda bz today, huhu. Berkejaran ke sana ke mari.. bukan kerna mengejar tender ya tapi kerna bz dengan kerja2 sampingan. hmm.. Nevermind!!! Cheer up mrs Cyana!!! it's an APRIL with NO Fool. {kerna bz sampai lupa mahu april foolkan orang lain.. hehe} btw.. Tahniah to mrs Aloryah yang telah berjaya melahirkan anak lelaki kedua... and owh to mr Sportman, mr Ariff yang juga dapat anak lelaki ketiga Selasa yang lalu. Owh...tersasar dari tajuk pula. Ceritanya last nite, we had a great tyme at Azhar Ariff's Nite Class {kenanga, akak pi tembak2 tau..hehe}. Bersama hubby Moose and brother Kamarul sempat meluangkan masa selama beberapa jam di studio milik mr Azhar di PJS.

Introduction to Studio lightin' bersama seorang model yang cute mute miss Bell Rose. and again saya seorang sahaja peserta wanita. Lucky me ditemani hubby Moose tercinta, maka jika blur tahulah sapa yang akan dirujuk. hehe. Actually keletihan juga, pulang dari kerja terus ke sana. Paginya di opis ada sesi opening tender, petangnya sibuk menyusun atur meetin' yang bertubi2 mahunya. Adush!!! mana meetin' tender, meetin' transfer..esok bakal meetin' movers ditambah meetin' annual dinner.. huhu. grrrr!!!! okay tinggalkan perihal meetin' bersama sekutunya, mari layan aksi behind the scenes yang sempat di candid oleh para paparazi yang tidak bertauliah. hiks.

SMILE!!!!
walau keletihan, tetap sengih seperti selalu. hiks

brother from AnyEvent Photography.
Nice man... sempat menjadi model untuk saya. hehe

haa... nie baru model sebenar.. miss Bell Rose.
tyme nie sorang demi sorang kena shoot depan cikgu

owh.. my turn.. alamak!!!! {mood tgh blur}

check! check!

adjust light...

haa..tembak!!! tembak!!!

eik? gelak beso, suka plak.. hehe.. {ke masa nie tgh cover nervous kot}

masa nie tgh jawab soalan..cikgu test IQ. hehe

my dear hubby Moose in action

spotted!!! hubby Moose tekun nampak.. hehe

yea... class memang best!

semua rajin2 menembak

rajin berborak pun ye jugak... opps!!

mr Bob... partner mr Azhar Ariff

mood sudah hilang tenaga plus mengantuk plus dah malas mo berdiri.. hehe

proudly to inform...gmbo pertama KAMI BERDUA yang hubby Moose upload sendiri di FBnya.. sebelum nie, komen Kenanga... tak ada gmbo wifeynya.. huhu. well... hubby Moose kata, kalo orang mahu tgk gmbo KAMI BERDUA...tengoklah di sini, not at his page personally. hmm.. {noted!!! hubby Moose bukan berjiwa romantik bombastik ya juga bukan plastik..hiks}

last but not least... bergmbo ramai2 sebelum pulang.
{saya yang paling rendah... nampak tak GGO?... hehe}

A simple class yet FUN! FUN! FUN! big thanks to mr Azhar Ariff & team.
see you guys, InshaAllah.

No comments:

Post a Comment