Sunday, February 25, 2018

* wow!!! Tiffany ME!!! *

Assalam alaykom... okay seperti biasa sebelum ke cerita belakang takbir, mrs Cyana a.k.a mrs Coordinator memang suka bercerita tentang fesyen untuk turut sama dijadikan kenangan dan rujukan pada "What to Wear?". Kali ini program sepenuhnya sukan dan lucunya saya sendiri tidak mempunyai seluar dan kasut sukan. oppsss!!! Nampaknya sudah lama saya tidak bersukan.oppsss lagi!!! hehe. So kesempatan program RWC, saya sedaya upaya walau dalam kesibukan meluangkan masa rehat untuk survey beberapa kedai sukan. Lucky me, Aeon Shah Alam mempunyai banyak kedai sukan tetapi untuk pertama kali memakai pada hari program sendiri itu adalah cabaran yang besar... just in case kurang selesa atau tidak kena gaya... oppsss!!!

Dan seperti biasa mrs Coordinator pening kerna mahu sama tema program RWC dan lucky me again terjumpa kasut yang seakan warna RWC maka saya mengenakan hijab berwarna tiffany walau color itu merupakan color yang kontra dengan saya. hehe. owh.. I'll take risk again!!! Yang penting saya mahu seakan warna RWC sebagai tanda sokongan. Itu belum lagi cerita setiap kali meeting RWC saya memakai warna hijau. ahaks!!! 

my first pose at photobooth!!!! pose and smile merasmikan photonbooth

the signature pose with RWC medal dan ring berwarna tiffany

my RWC sport OOTD!! 
owh... saya kelihatan sangat sun-tanned in tiffany kerna saya memang tidak menggunakan sunblock!!!! hiks!


No comments:

Post a Comment