Thursday, December 26, 2013

* I'm in love with YOU... Blacky!!! *

Assalaam alaykom... syukur Alhamdullillah diberi masa untuk berkongsi kegembiraan kerna tidur juga dengan senyuman dek kerna memanjakan diri dengan hadiah. hiks. Bercerita tentang kegembiraan diri sendiri lebih mudah rasanya. Apa yang penting jangan sekali menyimpan dendam dan sentiasa memaafkan insan lain serta mendoakan kebahagiaan mereka. Semoga dengan secebis doa, kita semua bisa menjadi yang lebih baik dari hari semalam. Seingat saya, dalam tahun ini baru sekali saya ditegur kenapa bermasam muka... itu pun mungkin kerna dilanda kesakitan hati atau kesakitan perut atau sebagainya. Hari-hari lain saya gembira bila mendengar teguran seperti "Cyana sentiasa happy"... owh...tipu jika setiap hari saya sangat gembira kerna kehidupan harian pastinya melalui masalah pasang surutnya namun saya akan berusaha memberi senyuman kepada siapa sahaja agar hari diterangi sinar mentari.

owh.. pasti lebih gembira lagi pabila Insan Terchenta sesekali membuat kejutan dengan memberi hadiah [walaupun hadiah birthday bukan on the dot... tetapi dapat juga hadiah.. hehe]. Ya, benar gembiranya tidak bisa dirungkai dengan kata-kata. Syukur di atas nikmat rezeki dariNYA. Dan seperti biasa jika diberi ruang untuk saya memilih barangan pastinya ianya berwarna HITAM. Walaupun ketika survey bermacam warna yang dilihatnya.. tetapi pabila memilih saya lebih gemar warna HITAM. Anyway... I must personally thanks to miss Zaty yang setia melayan kerenah saya yang agak cerewet untuk membeli sesuatu. Lima kali survey juga belum tentu saya membelinya.. hehe. Kesimpulannya tahun 2013 masih lagi memilih HITAM sebagai teman seharian.... wink! wink!

pose with blacky mr cTam....senyum sampai ke telinga


my lil' daily stuff... wallet juga berwarna hitam

 owh... mr Silvery yang mempunyai keyboard hitam.. hehe

black cover beg for mr Silvery

my black new watch...setelah dua tahun tidak memakai jam tangan... kini saya kembali menyarungnya

 my lurvely Black working day!!! 
LOVE IT!!!! 

YES!!! I'm in love with YOU... Blacky!!! 
More and more black dress to come.. oppss!


No comments:

Post a Comment