Thursday, June 28, 2012

* the BTS of AGM BERNAS *


Assalaam alaykom... pending entry ya! memandangkan waktu tidur sudah bertukar ke jam sebelum tengah malam, maka mata meminta rehat yang lebih panjang agar siang harinya lebih bertenaga. ermm.. Back to the Behind The Scene of AGM BERNAS.... mrs Cyana bertugas sebagai salah seorang barisan Pendaftaran Shareholders mahupun Proxy. btw ini adalah kali kedua bertugas di meja pendaftaran. Ingat lagi sewaktu bersama2 dengan team ISD yang menjadi pendaftaran AGM... bila menjelang AGM team ISD ketika itu sibuk tetapi dalam kesibukan kami semakin akrab berganding bahu memikul tugas yang diberikan. hmm! I miss 'em!!!  

Tahun ini bertugas di bawah seliaan miss Noreha a.k.a sis Norel yang sentiasa menjadi kebajikan anak2 buahnya... hehe. Temanya adalah Blue Black, so hasilnya adalah seperti berikut... masing2 seperti peguam kan? ahaks! {eh... lawyer blue white! we all lawyer buruk jek.. hiks!} enjoy the pics.... :)


the Registration team
free style pose!!! 

mrs Cyana in Blue Black!!! lurve it!

my counter.... {pesan sis Norel tak bley main telefon... so no PIC ya!hehe}

antara proxy dan shareholder

mrs Niza and me

the F&B team... lead by sis Intan dengan tema black white

posing tyme!!! 
happily ever after!!!

last but not least... manjakan diri dengan senyuman!!! 
SMILE!!!!

Alhamdullillah!!! Happy! Tak terasa keletihan walaupun tak sempat mahu makan pagi memandangkan jam 7am shareholders and proxy sudah beratur panjang! ahaks! Yang penting semua happy sebab dividen semakin menaik! To all AGM Committee... Congratulations!!!! You ALL the BEST!!!


2 comments:

  1. aku xde ek?hahahahaha...


    AGM Tradewinds lagi drama beb...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. Bro Phatlee... dgr gak khabar berita tu.. hmm. Lucky kita tkde drama

    ReplyDelete