Thursday, March 31, 2011

* Maternity Shoot | Farah & Khairi *

cutie partner in pose

Assalaam alaykom... menjelang hari terakhir di bulan Mac. Tanpa sedar esok akan menjelang bulan keempat. Cepat benar masa berlalu. Atau kita sahaja yang masih leka dibuai mimpi? hmm. Menjelang bulan April... jadual mula akan sibuk kembali. Kebiasaanya setiap hujung minggu saya akan mengatur aktiviti agar tiada yang tertindih. Selain dari itu, saya perlu memastikan setiap bulan dapat berpeluang pulang menjengok MAMA dan ABAH di Penang. hmm.

owh.. berbalik cerita IBU & BAPA... Bagaimana rasanya jika pertama kali menimang cahaya mata? Keterujaan jelas terpancar pada setiap mereka2 yang bakal bergelar IBU & BAPA. Begitu juga dengan pasangan mr Khairi dan mrs Farah. Sebulan yang lalu, saya menerima message dari mrs Farah menyatakan keinginannya merakamkan gmbo semasa mengandung. Actually ini adalah kali pertama saya berganding bahu bersama hubby Moose mencuba sesuatu yang baru. Seronok juga dapat berkongsi pengalaman dengan bakal2 Ibu. Keceriaan terpancar jelas di wajah mereka biarpun sedikit terseksa membawa perut selama 9 bulan.

Setelah mendapat persetujuan dari hubby Moose... kami pun jadualkan temujanji. Maaf, hujung minggu saya juga agak terhad...kerna itu saya perlu merancang sebaik mungkin. hubby Moose rasanya yang paling teruja. "Siap buat homework maternity shot!!" Credit to him!! Beliau sempat menceritakan kepada saya bagaimana cara untuk melayan Ibu2 yang sedang sarat mengandung. Bagaimana perhubungan mesra pasangan bakal2 Ibubapa memainkan peranan yang penting dalam menghidupkan gmbo. hmm. Bukan memuji hubby Moose, tetapi saya kagum caranya..bila diberi tugasan...beliau datang bersama teori.

Okay, maternity shots mr Khairi & mrs Farah mengambil masa suku hari di taman dan suku hari di rumah.. {cantik sangat rumah you, Farah!!! suka! suka!} owh.. gmbo di rumah lebih esklusif & peribadi. Hanya saya diberi peluang untuk merakamkan detik2 yang indah itu. hubby Moose dipaksa tidur. hahahaa.. Jom layan pics di Taman Botani Putrajaya.

mom to be

sweet!!! tersenyum walau dalam kekejangan.. hehe

mrs Farah di minggu ke 35

simbolik buat pasangan yang artistik

yang nie lagi simbolik... bayang jek! ahaks!

lovely!!!

jaga anak baik2 yer.. :)

cutie parents to be in POSE!!!!

Alhamdullillah... hasil yang tidak mengecewakan. Semoga mrs Farah selamat melahirkan zuriat yang soleh. Kami doakan yang terbaik untuk kalian berdua Ameen. Sungguh indah hari saya seharian bersama mereka yang tak jemu2 ketawa. btw.. thanks for ayam kampung! hiks.

4 comments:

  1. SALAM,
    TERIMA KASIH ATAS PERKONGSIAN. N3 YG MENARIK

    ReplyDelete
  2. Salam Dato'

    Terima kasih di atas pujian. Sebenarnya tuan empunya blog yg berangan nak bergmbo begitu.. hehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. hehe..thanks to u and moose! we had fun dan sangat-sangat suke!!!! thanks for the prayer :)

    ReplyDelete