Monday, March 21, 2011

* GGO @ Thai Thai *

Assalaam alaykom GGOs... perjumpaan hujung minggu GGO buat kali kedua bagi tahun 2011. Memandangkan cik Kenanga a.k.a pengerusi juga agak diam kini setelah bekerja bagai merpati di dalam sangkar, ermm... rasa elok juga GGO aturkan perjumpaan dua bulan sekali bagi mengeratkan kasih sayang dan juga mengikut perkembangan semasa ahli2nya. Contoh perkembangan nie seperti adakah ahli yang semakin mengembang atau mengecut? Atau adakah ahli yang bakal disunting atau bakal menyunting? ahaks.

Maka setelah ditetapkan tarikh dan tempat dan agenda iaitu Makan di Thai Thai, sooo mrs Sanplawer telah berjaya menjadi peserta pertama yang sampai di depan pintu restoran yang masih belum dibuka. {owh... tepat tekaan Kantan... ten points!!! nanti claim teloq bunga yer}. Kali ini gatherin' GGOs tanpa Kantan, abe Nik, abe Pop and hubby Moose. Nampaknya 3 jejaka dan seorang gadis mendapat teloq ayam untuk buku kedatangan. okay okay!.... di maafkan!! Memandang adik2 GGOs janji Melayu tulen, maka sempatlah jua mrs Sanplawer jelajah 6 buah kedai mencuci mata. hiks.

owh... mari layan gmbo asli segar dari ladang android tanpa editin' yer...credit to pemiliknya miss Kemboja...

mr Adi and Kenanga... {eh..eh.. baju sama putih, tangan sama tulang jek.. hiks}
mrs HSM yang akan pose meletop ala2 wanita Melayu tulen terakhir

miss Kemboja and mrs Sanplawer
{eh eh.. pipi sama tembam lah! chomel kan Kenanga gadis2 manis nie...? }

last but not least... credit to mr waiter "Sawadekapp" yang suntingkan gmbo nie. {tiba2 ada jejaka macho di tengah2... huhu}. btw.. Thanks to mrs HSM a.k.a bendahari and mr Adi yang belanja we all makan sampai kenyang. Semoga murah rezeki kalian berdua and semoga GGOs terus dimurahkan rezeki dan berjaya mengharumkan nama bunga masing2. ahaks!

p/s: Teruja dengan endfon Kemboja. Next gatherin'... kenanga duit simpanan banyak tu ... belanja yer!

3 comments:

  1. dwet tu utk beli Android paling malatop dlm mesia...mrasa Kemboja ketinggalan!

    ReplyDelete
  2. takpe.. boleh trade in pastu angkat hp sejibik macam ko.. :P

    ReplyDelete
  3. betui betui!!! stuju ngan kemboja. Kenanga kalo mau p beli fon ajak la weols... bley sume beli sorang satu.. ahaks

    ReplyDelete