Monday, March 29, 2010

* Indahnya HariKU *

Assalaam alaykom... hatiku sedikit gembira, tersenyum girang bila mana seharian semalam bersama INSAN TERCHENTA meluangkan masa bersama berjalan2 berdua seperti pasangan kekasih...erm layan float rootbir bersama.. menonton wayang bersama..shoppin' bersama.. cuma semalam jalan jek tak pegang tangan seperti gmbo di atas. hiks. wahhhh!!!! indahnya hujung mingguku ditambah pula mendapat GAJI dari 1stVerse. hehe.

erm.. hari nie? seperti hari2 yang lalu agak sibuk, hmm. Tambahan pula tiba2 saya dilantik menjadi pencatat minit mesyuarat untuk Pelan Perpindahan, ingatkan tempoh hari tolong hantar email jek. adush!!!! masuk la bilik meetin' dan mula menulis sampai full four A4 pages. Almaklumlah kalo semua jabatan menghantar wakil yang banyak bercakap, banyak idea...panjanglah masanya. Maka saya ketinggalan untuk ke latihan bowlin' department hari nie.. sob..sob.. {dah la tak teror main, praktis pun idak, nanti kalo cramp miss Yun & mrs Murni dah taknak tolong urut.. opps!! help kenanga.. tetiber!} Tapi yang best lagi tiba2 saya bersuara untuk bahagian IT.. opps!!! salah wakil department pulak. kwang3x.

owh..menarik lagi hari nie juga saya mendapat surat rasmi dari KBM yang melantik saya menggantikan salah seorang AJK yang telah bersara. Maka saya bakal memikul satu lagi jawatan sampingan iaitu AJK Kerohanian Kelab Bernas Malaysia...Rezeki, Alhamdullillah. Kepercayaan yang diberikan tidak akan saya sia2kan, InshaAllah.

Pulang sahaja ke rumah... pastinya mahu maklumkan berita gembira kepada INSAN TERCHENTA ..owh, saya memang sedikit keanakan mahu berkongsi semuanya dengan hubby Moose kerna tiada rahsia antara kami. {CYG kena belanja Cie tau} Soooo??? esok saya akan mulakan aktiviti pertama iaitu membantu AJK KBM dalam Kempen Derma Darah..InshaAllah jika diizinkanNYA.

gtg..mahu siapkan minit ya... c ya' soon.


No comments:

Post a Comment