Thursday, September 6, 2018

* Simply Black *

Assalam alaykom....Black is forever my favourite color! Sehingga kini saya masih lagi meminati warna hitam.  Sejak dari zaman bangku sekolah saya gemar memakai tshirt hitam dan apabila masuk ke zaman universiti saya bermain dengan warna-warni dan kemudiannya pabila melangkah ke alam pekerjaan saya lebih kerap menyarung pakaian berwarna hitam atau lebih mudah warna majoriti dalam jadual harian. Maka tidak hairan jika saya mempunyai koleksi yang hampir sama, beza hanya pada design tetapi semuanya berwarna hitam. owh.. cincin, tudung, handbag, kasut malah kereta juga pilihan warna adalah hitam. easy me! hiks. 

Simply Black adalah perkongsian entry warna kegemaran dan kebiasaannya setiap hari Isnin saya akan mengenakan hitam from head to toe. Sampaikan kereta juga dicatnya hitam.. ahaks! Lucky me anak-anak tidak semestinya hitam tetapi wajib ada koleksi hitam. hehe. 

my current favourite outfits

and this is my favourite reflection

OOTD baju kurung yang jarang-jarang berlaku.. hehe


OOTD kebaya


OOTD black skirt

OOTD Abaya

OOTD fittin' room


OOTD jubah


OOTD kebaya labuh... one of my favourite outfit


OOTD collage with my beloved hubby Moose yang segak bergaya sewaktu bekerja di Parlimen

#blackisbeautiful 

No comments:

Post a Comment