Monday, October 15, 2018

* Hello October! *

#blackisbeautiful 

Assalam alaykom... Hello October!!! pastinya bulan kegemaran saya kerna ini adalah bulan kelahiran saya dan ahli keluarga. Hairan juga bagaimana bisa Mama melahirkan saya secara normal pada tanggal 16 Oktober manakala brother Joe juga secara normal pada tanggal 23 Oktober.. yakni selang seminggu tarikhnya. Kemudian hari lahir Abah pada minggu berikutnya pada tanggal 30 Oktober. Unik juga pabila tarikh kami jatuh benar selang seminggu namun pada hari yang sama... itulah ketentuan dan rezeki dari Allah SWT. 

More story.... inshaAllah. Saya akan cuba sedaya meluang masa untuk update cerita Oktober. Apa yang pasti saya kembali perlu bersengkang mata untuk persediaan program KBM yang berikutnya dan tender pula sedang suram tetapi perlu melayan beberapa tender 'adhoc'. Keep smilin'! 

*cyanaoctoberbirthday

No comments:

Post a Comment