Tuesday, November 5, 2013

* does SHE love ME? *

Assalaam alaykom...I'm back with my selfie favourite pose! hiks! Does She love Me? penyataan merujuk kepada teman saya iaitu mr iP5. This is special dedicated entry for my dear mr iP5. This tyme my phone casing juga mahu pose bersama mrs Cyana yang hobinya adalah pose di hadapan cermin. opps!!! Kini lebih mudah mengambil gambo sendiri dengan adanya fungsi 360 pada lensa kamera. Dan jika ditanya tajuk karangan pilihan adalah "Saya mahu menjadi telefon bimbit!" Sebagai telefon bimbit a.k.a handphone a.k.a smartphone pastinya cik puan tuan empunya telefon mahu mengenakan casing yang cantik sesuai dengan jiwa pemiliknya. Kini terdapat banyak casing yang cantik hinggakan yang bling-bling bebatu belian juga turut memenuhi pasaran. 

Bayangkan SAYA adalah merujuk kepada mr iP5!!! 

Setiap pagi buka sahaja mata SAYA akan digengam kerna mrs Cyana perlu mematikan fungsi Alarm Off. Kemudian apabila berada dalam tren, sekali lagi mrs Cyana akan merenung SAYA kerna perjalanan selama 45 minit adalah sesuatu yang membosankan. Dikala ini pastinya mrs Cyana akan melayari Instagram, Whats App, baca berita dan sebagainya. Kemudian jika ada sesuatu yang menarik, SAYA akan merakam gambo hobi mrs Cyana yang mana ketika itu pastinya SAYA akan bertindak pantas menggunakan focus point dan fungsi-fungsi kamera yang canggih agar gambo terhasil sharp dan bisa membuat mrs Cyana tersenyum riang. mrs Cyana sangat sibuk orangnya... sibuk merakam gambo.. hahaha. Semua gambo mahu dirakamnya... gambo makanan, kasut, cincin. tiang elektrik juga menjadi pujaan. Itu belum dikira gambo pose selfie di dalam lif semestinya. hiks. owh... ketika mesyuarat jika diperlukan SAYA akan merakam suara agar bisa dicatat minit mesyuarat pada waktu berikutnya. Selain itu mrs Cyana sentiasa akan melihat waktu kerna kini beliau tidak memakai jam tangan. hehe. 

Selain itu, SAYA juga akan sentiasa dipegang dekat dengannya atau dimasukkan ke dalam beg tempat khas agar tidak bercalar dan sentiasa dijaga rapi. Bak pesan hubby Moose handphone penting, jika tertinggal kad kerja mungkin tidak mengapa berbanding tertinggal handphone.. mulalah hari tidak ceria. Pentingnya SAYA kerna jika mahu mencari maklumat atau menyimpan maklumat, SAYA akan dirujuk begitu juga dengan kalender. Selain itu aplikasi di dalam SAYA pasti membuat pemiliknya tersenyum senantiasa. Cuma SAYA tidak dirujuk sebagai cermin kerna mrs Cyana jarang bersolek. hiks. Bila malam hari, sebelum tidur sekali lagi SAYA digengam untuk di rujuk masa dan memastikan alarm set sebaik mungkin. Bila tidur juga SAYA diletakkan berdekatannya...Begitu pentingnya SAYA dalam mewarnai hari-hari mrs Cyana. wink! wink! 

okay... karangan tamat! haha. Jom layan mr iP5 bersama dengan casingnya!


mrs Cyana and mr iP5 in pose!!!!


the black casing

 black casing adalah wajib dimiliki

 the maroon casing


the white casing... sebab mahu sama dengan beg dan kasut


another favourite combination.... white and red!


Dear mr iP5... I lurve YOU! 
thanks for being with me and always make my DAY!
Goodnite! tyme to sleep!

2 comments:

  1. Dah jadi macam sebahagian dari diri, ya? :)

    ReplyDelete
  2. Kakcik... tanpa sedar kan? sambil masak pun kadang phone di tangan.. hehe

    ReplyDelete