Sunday, November 18, 2012

* To EAT is to LOVE @ BEN *

Assalaam alaykom... sambil menonton sambil mencari mood membuat kerja namun mood lebih cenderung untuk berceloteh sementara mata belum terlelap memandangkan trend mrs Cyana pada penghujung tahun yang dihiasi musim tengkujuh a.k.a musim hujan akan memilih tidur lebih awal maka bila ada waktu, pastinya saya mahu bersendirian berceloteh tanpa berhenti. Mata lebih enak melayan gambo berwarna-warni daripada melayan huruf2 dalam minit mesyuarat. haih!! 

Sesekali terasa bosan memikul tugas sekretariat, semua minit mesyuarat harus disediakan walhal asalnya hanyalah hadir bersama... wut to do? Kerja adalah kerja namun bila kita bekerja di luar masa bekerja sedangkan yang lain melengahkannya haruslah tekanan angin  meningkat ke tahap maksima. Apa rasa bila dokumen yang perlu disemak sejak Setahun Setengah yang lalu, bila ditanya rupanya entah kemana hilang. Namun bila diminta kemaskini status pastinya saya  akan dipersalahkan. Itu yang membuat saya sedikit kecewa. Maaf bila lantang berkata.. kerna saya hanya akan menanggung kesalahan sekiranya perlu, tetapi tidak akan bermuka2 atau menyalahi orang lain atas kesalahan sendiri. owh... kerna itu lebih baik usah berbicara tentang kerja. hmm. 

okay.. switch mood to food story!!!! Jom layan gambo makanan yang berwarna-warni di BEN!!! Nyaman sungguh...sesuai dengan tagline 'To EAT is to LOVE'. yummy!

sweet tagline!

 
my favourite movie... the Adam Family!

chocolate drink!!! nyum!

Nasi bersama Pari Bakar yang sangat enak sambalnya

Beef Lasagna pilihan miss Zaty

bila miss Amilia berkunjung ke perkarangan ofis, saya membawanya ke Ben juga untuk minum petang sambil bersembang sambil bergambo.. hehe

our meals... soooo colorful!

mocha love!

arghhh!!!! I want that RED MC bag!

plain water for miss Amilia & miss Zaty too

pose sambil window shoppin'!! Chill Babe!

okay... back to reality!!! 
siapkan kerja then Zzzzzz.... Gudnite!

No comments:

Post a Comment