Wednesday, December 21, 2011

* the end-year HUNTERS *

Another Big Program Coming UP!!!

Poster designed by mr Zaharrudin

Pencarian Khazanah BERNAS 2011 yang akan berlangsung pada 23-24 Disember 2011, journey akan bermula dari KBB Paya Keladi ke Hotel Brasmana Kuala Perlis melalui beberapa KBB yang terdapat di negeri Kedah dan berakhir di KBB Kuala Perlis. Program ini anjuran Biro Sukan & Rekreasi KBM Pusat dengan Kerjasama Unit ER dan KBM Cawangan Perlis.

Selaku salah seorang barisan urusetia, mrs Cyana sedang sibuk menyiapkan persiapan fasa akhir seperti follow-up sponsor, email makluman kepada semua peserta, membantu penyediaan hadiah dan juga mengendalikan majlis makan program. hmm. YA ALLAH!! berilah hambamu ini sedikit kekuatan untuk menyumbang tenaga yang ada dan permudahkan segala urusan kami.

Teruja kerna mahu pulang ke kampung halaman selepas selesai program nanti. hehe. {owh.. lega kerna progra terakhir buat tahun 2011, selepas itu report tender menanti.. grr}. Walaupun bakal berpisah dengan hubby Moose seketika, demi tuntutan tugas mrs Moose akan berada di Kuala Perlis, mr Cyana pula akan berada di Penang ... semoga ALLAH terus memelihara kami seadanya. Ameen.

2 comments:

  1. xdapat la ko nak makan Daging Seri Intan hari Sabtu nih...hehehe...

    ReplyDelete
  2. bro... tkpola. aku dapat tgk gmbo pun jadilah. hehe. nice pink!

    ReplyDelete