Saturday, December 31, 2011

* Proton Club | Bowling Tournament *

Date: 31st December 2011
Location: Cosmic Bowl Midvalley Kuala Lumpur

Assalaam alaykom, penutup program tahunan 2011 adalah menyertai Pertandingan Bowling Proton Club Malaysia yang dianjurkan oleh Kelab Proton. Sebanyak 30 pasukan dari pelbagai organisasi dan terbuka yang menyertai pertandingan ini. thanks to mrs Ruzinah yang menguruskan penyertaan pasukan dari Kelab BERNAS Malaysia HQ.

mrs Cyana sampai on the dot! Maklumlah hari cuti... matapun agak berat mahu buka. Hajat mahu pergi training pun hanya tinggal angan2. Lucky me tidak cramp sewaktu membaling, maklumlah agak lama tidak turun membaling. hehe. Dan kerna masa on the dot, terus sahaja keluar rumah mencapai camera yang tiada baterinya. grrr!!! Penat bahu jek bawa camera. hiks! mr BTorch juga kekurangan bateri, maka hasilnya beberapa keping gambo sahaja... cukup sekadar kenangan!

pasukan wanita dari BERNAS antara yang hadir

Presiden Proton Club menyampaikan ucapan dan hadiah diakhir pertandigan

my team mendapat nombor sembilan!!!
gandingan bersama mr Serituah, mrs Ruzinah dan mrs Cyana

smile for camera!

piala yang diterima beserta topi Proton sebagai cenderahati

pose kenangan sebelum beredar pulang

Alhamdullillah, bak kata mrs Ruzinah menang kerna bertuah... or mungkin satu kumpulan dengan mr Serituah? ahaks! Walau apapun tahniah kepada semua peserta yang menyertai pertandingan ini. Tahniah juga kepada pihak penganjur yang kali pertama menganjurkan pertandingan terbuka sebegini. Gembira hati penutup program tahunan membawa pulang piala kenangan. InshaAllah bertemu lagi pada tahun Masihi 2012 yang mendatang.

No comments:

Post a Comment