Saturday, November 13, 2010

* my day with mr BB *

Assalaam alaykom... jika hujung minggu tiada aktiviti pasti terasa seperti seminggu bercuti. ahaks! {tapi kalo seminggu bercuti pun menarik gak.} ermm.. eid Adha bakal menjelang. Memandangkan jatuh di tengah hari Rabu, maka saya dan keluarga akan menyambutnya di kawasan persekitaran iaitu solat di Kuala Selangor dan menziarahi keluarga hubby Moose di Klang dan Rembau. {eh.. tkde baju baru la eid nie.. hehe. CYG...Cie nak abaya jek!}

btw.. jika hari minggu yang tiada program, saya akan menghabiskan masa berjalan2 di sekitar Shah Alam. Untung juga menetap di sini, semuanya ada dan tak perlu menghadap jem. hehe. Seperti biasa jika kelapangan saya akan ke Giant Seksyen 13 untuk membeli barangan dapur. Kerna di situ juga, saya dapat mencuci Blackie, membaca majalah2 di MPH, mencuci mata dengan baju2 yang dijual, membeli-belah bersama troli, owh.. yang pasti ada teh ais sedap di food courtnya. hiks. Tetapi jika tiada kesempatan di hujung minggu, barang2 dapur akan dibeli di The Store Plaza Alam Sentral...owh..situ bley layan bihun sup bersama teh ais juga. ahaks.

sila abaikan muka bulat.
{mrs Cyana yang telah berjaya menambah berat lagi dan lagi.. hiks}

eh? mana hubby Moose? okay.. he is at home!!! Jika membeli barangan dapur, lebih rela pergi bersendirian tanpa diteman insan terchenta...sebab nanti akan dengar dialog "Cie..cepat la Cie!" sooooo membeli belah di baah tekanan jawapnya. ahaks.

jalan2 yang akan dilalui setiap pagi dan petang...tenang dan damai jek

Masjid Negeri Shah Alam yang tersergam indah

bestnya!!! sambil drive sambil amik gmbo...
then gmbo MMS jek untuk hubby Moose di rumah.. {live update katakan.. hiks}

barang2 yang dibeli. Senang kalo shoppin' ada troli. hehe.
owh.. kalo shoppin' pada hari Sabtu, pastikan anda membawa beg yer!

chiak!!! mrs Cyana in smile.
happy ler kalo dapat shoppin' even beli barang dapur pun. hehe.
CYG tak teman pun tkpe.. janji CYG bagi jek $$$$. {pesanan buat penaja}

tapi sejak mr BB tidak beraksi... sunyi jek. tiada bunyi telefon perkara biasa, tetapi pergi mana pun tak bisa menembak lagi. nak dibawa mr Niko tahu saja la..berat!! huhu. gtg! mahu pergi membeli bateri baru buat mr BB. see ya'.

2 comments:

  1. BB byk problem ke nyiok?..kawan ai, sepupu ai semua ado problema....SAY NO TO BB!..SAY YES TO ANDROID....ops~

    ReplyDelete
  2. kenanga...bukan problem rosak. BB jatuh dalam toilet. bateri jatuh dalam lubang tandas la.. tetttt!!!!

    ReplyDelete