Tuesday, October 13, 2009

* W.H.Y *

Assalaam alaykom,

firstly, syukur alhamdullillah..akhirnya saya sudah ade blog sndr.. yea, mungkin akan diketawakan oleh kengkawan yg sememangnya blogger tegar..which i'm NOT!!! lol

sbb terwujudnya blog nie erm kerna:-

  • saya jarang+malas mo membaca penulisan yg panjang berjela-jela.. [erm..kalo kantan dia mmg sgt rajin membaca]
  • saya prefer membelek gmbo dr membaca.. hehe. [tp tk seteror kenanga dgn koleksi gmbo yg cool]
  • saya cuma ingin berkongsi cerita seharian saya yg tk seberapa.
  • sbb GGO yg lain sume ade blog.. hiks..except mis taik ayam la kan.opss
  • owh.. y am i here? cuba beralih angin..nk jugak ase ape yg bestnye berada di alam "blog world"?

finally, saya memilih "CyanaMoose" juga..mungkin sudah sinomin dgn title tu. dan mungkin selesa. tetapi diingatkan.. ini hanyalah milik saya, hubby Moose hanya memantau...i guess!maafnyer ayat2 saya...mungkin tk sesedap kata2 kemboja sbb saya mmg kurang pandai mengarang. nk buat ayat pun salu tanye HSM yg lebih arif.. hehe.

thumbs up for me!lalala
sila beri tunjuk ajar..harap cubaan kali ini berjaya..insh'allah.

*psst: nama2 diatas adalah nama2 sentiasa akan diulang2 kerna mereka2 wujud dlm idup sy.

No comments:

Post a Comment