Friday, October 23, 2009

* HAPPY BIRTHDAY PAK JOE *

Happy Birthday to my beloved brother Johari a.k.a Pak Joe.
owh..bila masuk jek Oktober family saya mmg penat mkn kek coz 3 of US celebrate birthday on Oct & bezanya hanya selang seminggu jek. start dgn saya diikuti Pak Joe then minggu berikutnya my ABAH.
cantikkan susunanNYA... mcm dirancang jek. seingat saya MAMA bercerita.. MAMA menunggu 5 tahun sebelom kelahiran Pak Joe.. erm..mungkin saya juga perlu bersabar. hmm..btw, selamat menyambut ulangtahun Abangku!! Semoga panjang umur & dimurahkan rezeki & menambah lagi Joe junior.. hehe.
owh.. saya sgt gembira last week berjumpa dgn Pak Joe's family. mungkin hadiah sempena birthday saya.. yg seronok lagi bila berjumpa lil' Aiman.. chomel sgt!!
we all berjumpa di KLCC..coz Pak Joe nk shoot mlm ari.. yela jln jauh kan. lil' Aiman pulak chomel sgt.. mula dia ingat KLCC tu Komtar. :)
owh.. ini selingan jek.. we all park berdekatan Masjid As-Syakirin..1st tyme dpt solat di masjid nie, dulu selalu dgr Abg Jijo bercerita bila berjemaah disitu setiap jumaat.
i love this piece... {ade gaya tk dukung anak?hiks}
telatah lil' Aiman bila berjumpa friend... ramah bangat! happy deepavali friend.

nie beratur utk main game..cute!
yes!!!! ur turn cutie boy
wah! dpt posin' ngan akak litar...wow!

okay.. tyme to go! smile for uncle Chab!

we havin' dinner at Dulang Kg Baru... alaa..si kecik dh tdw

menu.. kangkong belacan
siakap masam manis
chiang mai tomyam...sedap!
yg nie sedap gak... ayam with thai sauce... harga pakej RM56 for 2 persons..tp we all dapt mkn 4 orng...sbb lauk mmg byk.. nasik juga harusla tmbh.. hiks. yea..we had a great time even sekejap jek kan... tk sempat nk g zoo sama2.. huhu... InshaAllah..next time :)

Happy Birthday to Pak JOE!!

No comments:

Post a Comment