Friday, October 23, 2009

* Agresif??? Am I? *

Ujian & dugaan pasti akan menguji kita...subhanallah. ya ALLAH, cekalkan hati saya menempuhinya. mungkin ujian ini tidak seberat mana, tidak perlu ditimbang tolak pun, tidak perlu diambil peduli pun.. namun ianya sedikit sebanyak memberi kesan.



Saya hanya insan biasa yg tidak mungkin lari dr melakukan kesilapan, melukakan hati orang.. tp saya sebaik mungkin cuba memuaskan hati semua pihak. mungkin cara saya yg terlalu berlembut dan mengikut membuatkan orang cuba menindas saya. TETAPI kesabaran juga ada hadnya, bila masa saya perlu bersuara..saya pasti akan bersuara. dan bila saya meninggi suara pasti mungkin akan ada yg terasa. Sorry!!! saya tk berniat melukakan hati sesiapa.. tapi kalo sudah diberi tugas, saya cuba melakukan yg terbaik. kerana saya bekerja bukan main2 & saya bukan buat keje last minute... byk benda yg saya korbankan.. masa tenaga melayan kerenah org & ofcourse cara berfikir cara bertindak seseorang amat berbeza. sigh.



i'm a bit down. mcm2 rasa tk kena... nk memuaskan hati semua org mungkin sukar...sbb kadang kala letih juga bila asyik nk jaga hati org saja. erm.. experiences mmg la tkbyk mana, tapi setakat ini saya tidak pernah gagal lagi. hmm.. kalo ade yg tk puas hati tu standard la..jd tetamu pun mungkin akan ade jugak komen2nya.



owh..panjang pulak saya membebel..kalo fp byk gmbo, now baru ase cmne kantan suka membebel di blognya. pasti kantan pun stuju dgn pendapat saya dlm hal nie.. sbb we all dari golongan muda yg agresif.. owh, ptt saya tambah.. agresif dan produktif dan sensitif!!! haha.

btw.. we're goin' to Kuala Linggi esknya utk family day department saya.. selalunya sesudah event baru ada postmortem tapi nie event pun belom pergi sudah ada bunyik2 sumbang. cubalah kwn2 bertolak ansur & TIDAK mementingkan diri saja.



make du'a for our trip. saya akan mengendalikan majlis mkn mlm.. ya' saya bukan yg jenis buat ala kadar ya.. ikotkan saya mmg mahukan dinner yg grand, ada projector ade slide presentation and etc. nama IT people..but lack of IT presentation. huhu. bukan senang nk dpt arrange dinner di ISD.. mahu tunggu 5 tahun sekali..pergh! even mahu bersuka ria, saya tetap berharap dinner tu penuh pengisian & smoothly..InshaAllah.



* pssttt.. big thanks to hubby Moose yg membantu prepared lagu & credit to my pengerusi yg cool as ice!! saya perempuan kan, sensitif tu lebih sket. hehe.

No comments:

Post a Comment