Sunday, February 9, 2014

* When I'm Alone *

Assalaam alaykom.... short update ya, jam menunjukan waktu tempatan 12:02 pagi dan telinga sedang di hidang dengan berita BRIM yang mana objektifnya membantu golongan berpendapatan rendah kerna kenaikan kos sara hidup. erm... BRIM tu jika RM650 sekali setahun maksudnya dalam RM55 sebulan maksud lain itu hanyalah wang sekali isian minyak kereta bagi yang jarak bergerak jauh mungkin bisa tahan RM55 untuk tempoh seminggu. Okay abaikan... cerita lain adalah kisah pabila mrs Tender seorang diri tanpa keberadaan miss Tender yang bercuti lagi atas tiket cuti-cuti makan angin. hehe. 

Bila berseorangan tanpa teman secermin di sisi pastinya mrs Tender sibuk dengan aktiviti sendiri yakni window shoppin'. owh.. window shoppin' hanya sempat berlaku apda hari Jumaat. Dari Selasa sehingga Khamis sepanjang hari saya terkurung di bilik mesyuarat, sampaikan saya bisa membaca intipati minit dalam mimpi. huhu! 1 or 2 or 3? I must admit that I'm outspoken... sorry ya tuan-tuan dan puan-puan yang harus bertekak dengan halus sebelum membenarkan saya berkata YA. hehe. 

 my friday spot!

 tanpa miss Tender... tetap juga saya berkunjung ke Cotton On favouritenya

 and pose pics to miss Tender

 back to old face wash 


 lil' Uqail came to office

 cookies and cream for me

 pulang pabila menjelang senja merah

thanks to miss Tender yang membawa pulang ole-ole dari Bali
{well... tak sempat rasa, hubby Moose makan untuk saya.. wink}

When I'm alone... I love to dream... Shoes! Shoes! macam dah lama tak beli kasut kan? huhu

No comments:

Post a Comment