Sunday, February 17, 2013

* Saturday Evening @ Space U8 *

Assalaam alaykom.... dalam kesibukan mengatur program dan mengurus proses tender, hujung minggu saya pastikan tidak mahu minda memikir tentang kerja maka masa berlibur bersama dengan rakan-rakan ofis yang masing-masing akan mewakili pasukan Bowling ke program di Melaka nanti. Sebenarnya terasa kelainan kali ini kerna program yang akan datang di Melaka nanti, sebagai koordinator saya lebih banyak menyusun atur program berbanding turun padang mencari barang-barang program. Apa yang penting setiap hari menyemak checklist memandangkan tinggal hanya lagi seminggu sebelum program itu bermula. Debarannya bukan untuk membaling tetapi lebih kepada perjalanan program kerna tahap kebimbangan sudah mencapai separa maksima. hiks. 

owh.. cerita petang tadi kami bermain bowling di Shalin's Space U8 {yes! pemiliknya adalah Shalin yang hebat dalam sukan bowling di Malaysia}. Kerna hadir lewat dan kesilapan teknikal di kaunter kami bermain separa jalan.. huhu. Yang pasti gambo mesti ada.. hiks. 

 mrs Cyana in action!

antara yang hadir


 shoot by mr Nuriffin


 then layan cucur udang di Scrummy Cafe.. nyaman!

 and yummy banana split

 jemput makan

licin semua gelas dan pinggan


Thanks to ALL and miss Zaty yang tegar mengurus masa latihan kami. Sekurangnya masa berlibur diluangkan dengan aktiviti bersukan mengangkat bola bowling yang berat. hiks. 

ALL the BEST team Bowling HQ!!! 



2 comments:

  1. hah!! disini dia ms shima ya..lama tak nampak dia! haha :p

    ReplyDelete
  2. cK..sejak pindah ke tingkat 3 mmg susah jugak nk makan kau jugak. :)

    ReplyDelete