Sunday, February 17, 2013

* Kejohanan Boling Piala NYDP KBM HQ *

Date: 9th February 2013
Location: Ampang Superbowl, The Summit USJ Subang Jaya

Assalaam alaykom... Kejohanan Boling Piala NYDP KBM Ibu Pejabat anjuran Biro Sukan & Rekreasi KBM HQ telah berlangsung dengan jayanya pada 9 Februari 2013 di Ampang Superbowl The Summit USJ Subang Jaya dengan penyertaan terbuka seramai 30 orang peserta. Memandangkan minggu tersebut jatuh berdekatan dengan hari cuti panjang perayaan Tahun Baru Cina, maka cabaran utama adalah menjawab soalan "Kenapa pilih tarikh tersebut?" jawab saya "Tiada tarikh lain yang bersesuaian memandangkan KBM perlu membuat pemilihan pemain dan juga kesuntukan masa". Oleh itu dari objektif utama mengadakan pertandingan secara kumpulan akhirnya menjadi pertandingan secara individu sahaja. Walaubagaimanapun peserta-peserta yang hadir tidak pulang dengan tangan kosong kerna semuanya membawa pulang hadiah cabutan bertuah.. owh, semua bertuah bezanya hanyalah hadiah besar ataupun kecil. hiks. 

Program bermula petang hari dengan kehadiran NYDP KBM HQ, En Md Faizal Md Ali bersama dengan Dato' Roslan Othman yang turut hadir memeriahkan kejohanan. Credit to mr Nuriffin yang turut sudi merakamkan gambo kenangan program ini.

 pic of the day!!! with mrs Julia and lil' Danish

 masa balingan

 cubaan berjaya strike

 cubaan separa berjaya

the ASAP man

 the most stylo women

the most stylo man

 
 masa cabutan bertuah.. apa yang lucu?

 owh.. lucu kerna mendapat hadiah dari mrs Boss sendiri

  Pemain Wanita terbaik iaitu 1st Place mrs Hanim, 2nd miss Noreha, 3rd mrs Julia and 4th miss Lynne

 Pemain Lelaki Terbaik iaitu 1st Place mr Hassan, 2nd mr Serituah, 3rd mr Azmil and 4th mr Hussain

 and sesi pose... mula dengan wajah senyuman bak kata mr photog senyum tanpa gigi 3 saat

 
 and then senyum with gigi triple saat.. hehe

pose with the ladies

last but not least pose kenangan 

Alhamdullillah program berakhir dengan lancar. Terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung sepanjang menjayakan program ini. Seemoga bertemu lagi pada program yang akan datang.  

No comments:

Post a Comment