Tuesday, May 31, 2011

* SPECIAL dedicated to my mr NIKO *

HAPPY 2nd ANNIVERSARY to mr Niko!!!!!

mr Niko a.k.a D90

Sejak 2 tahun yang lalu, saya tegar bersama mr Niko. {susah senang bersama.. kena marah dgn mr Boss pun kami tetap bersama. hehe}. Kemana jua saya akan mengendongnya walaupun beratnya??? grrr!!!... hanya bahu yang bisa jawab! hmm. Banyak jasa dan kenangan sepanjang kami bersama. mr Niko a.k.a D90 adalah kamera DSLR saya yang kedua tetapi spesifikasi teknikalnya lebih profesional dari yang pertama iaitu D60, sebab itu saya sangat sayangkannya!

Hari ini saya perlu akur! Saya harus akur untuk mencuba sesuatu yang lebih baik walaupun saya sendiri agak berat melenyapkan mr Niko dari pandangan mata. Lebih baik jika saya bisa menyimpannya. hehe. Tetapi saya juga harus akur melepaskannya kerna mengambil gambo adalah lebih peratusan kepada hobi berbanding kerjaya. Sooo... hardly say GOOD BYE to mr Niko. Semoga mr Niko mendapat owner baru yang akan menjaganya sebaik mungkin. hmm.

TAKE CARE mr Niko!!! Luv from mrs CyanaMoose.

No comments:

Post a Comment