Monday, November 9, 2020

* Prayforbabycyanamoose *


 🌿#throwback #prayforbabycyanamoose

...
Gambar kenangan untuk ketiga-tiga anak yang dirakam sendiri hubby Moose. Setiap anak mempunyai pengalaman dan alahan yang berlainan, cuma saya bertuah kerna sepanjang pregnancy tidak banyak kerenah, makanan tetap sama. Malam tadi lil’ Emir menyatakan hasrat sekali lagi mahu mempunyai adik perempuan bernama ‘Elyna’ dan saya harus menerangkan kepada anak berusia 5 tahun ini yang tiada lagi adik yang lain(dengan izin Allah) memandangkan faktor usia saya sendiri yang tidak punya kemampuan untuk menjaga anak-anak kecil serentak selain isu kesihatan yang tidak mengizinkan untuk mempunyai anak lagi. Alhmdullillah dengan rezeki anak lelaki 3 orang akan kami didik dan membesarkan mereka sebaik mungkin. Terima kasih atas pengalaman dan rezeki membolehkan saya menyusu anak selama usia anak sulung saya. Moga saya dapat terus menyusu lil’ Elhan sehingga usianya 2 tahun. InshaAllah. #eaqbrothers #emirsjourney #eijazsjourney #elhanalqadryjourney #cyanatalks

No comments:

Post a Comment