Tuesday, August 11, 2020

* holla August *

🌿Credit to CB’s crew! Pertama kali hampir tepat ejaan nama saya with the ‘R’, mungkin kerna Tiz @missy_zetty menyebutnya dengan jelas walaupun ejaan tetap salah apabila ‘H’ menjadi ‘Y’😁 Biasanya saya akan minta pen untuk menulis nama sendiri 😅 Mungkin itu keunikan nama saya. Last week nurse klinik memanggil ‘Liza’ saya hanya memandang dan hampir terlupa itu adalah sebahagian nama😇. Setakat rekod hanya dua orang yang memanggil nama ‘Liza’ dan biasa saya akan perkenalkan diri as ‘Shana’ without ‘R’ memandangkan jika disebut mungkin pendengar akan mengulangi nama yang lain pula.. ahaks. Lucky me ada lagu ‘Shanana’, barangkali lebih mudah ingat. owh.. saya juga rasa bisa menghafal lebih 100 nama penuh rakan sekerja😊 Alhmdullillah. #cyanasring #cyanatalks

No comments:

Post a Comment