Monday, July 13, 2020

* Self-Reward!!! *

Elhan's 1st Birthday Celebration

🌿Self-Reward!!! Sesekali kita perlu berbelanja untuk kemahuan diri setelah penat bekerja siang & malam. Saya tidak minat akan emas, makan atau percutian mewah. Perbelanjaan saya lebih kepada keluarga, pakaian & keperluan anak-anak ataupun barangan rumah. Maka tahun ini saya hadiahkan diri ‘white dining table’ (walau hitam warna kegemaran😅). Sebelum membeli seperti biasa survey beberapa sumber lebih 6 bulan, shortlisted 3 jenis dan pertama kali saya membeli perabot secara ‘online’ (hikmah dari PKP). Oh benar! Saya agak cerewet kerna saya melihat ‘details’ seakan ada yang kisah walaupun orang tak kisah😅. Itu standard dan disiplin yang dipraktik.. paling gembira kini saya bisa merakam gambar di meja makan tanpa perlu menggunakan sudut lain seperti sebelumnya... Jika ada video mungkin bisa dirakam kegigihan seorang ibu sedang mendukung anak membawa makanan ke sana ke sini semata-mata untuk sekeping gambar makanan. Itu hobi!!!✌🏻😊 #teratakcyanamoose #cyanakitchen #cyanatalks

* More story on Elhan's 1st Birthday, InshaAllah. 

No comments:

Post a Comment